20151207.jpgRorátéval kezdtünk ma is. Misiék reggel mentek be a kórházba. Egész délelőtt minden gondolatom ott volt. Jöttem haza ebédelni, aztán mentem a fodrászhoz, a NAV-ba, és befizetni a telefonszámlám. Közben történt. Éppen a fehérnemű boltban voltam, amikor Misi telefonált. Leültem a próbafülkébe. Jól vannak! Hála Istennek! Aztán mentem Mislenybe, majd haza. Beszéltünk skype-on is. Képek nincsenek még. Majd holnap.

Szerző: empszi  2015.12.07. 20:16 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr348146952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

greenfo 2015.12.30. 19:54:36

Gratulálok a kis unokához! Legyen benne sok örömötök!

11 évvel ezelőtt ezen a napon született az én első unokám is. Már öten vannak, és a legkisebb lányom mikuláskor jelentette be, hogy babákat várnak (iker babák)június elején érkeznek. Megannyi öröm!)

empszi · http://pszichowellness.blog.hu 2016.01.01. 15:17:08

Köszönöm nektek! Boldog új évet kívánok!

margit2 2016.01.05. 07:49:42

Szia!!!!

Ó, hogy mit olvasok???? ... Unokád született! Sok sok szeretettel gratulálok, és jó egészséget kívánok a babának, az anyukának és az egész családnak! :-)

BOLDOG ÚJ ÉVET MINDNYÁJATOKNAK!!!! :-)
süti beállítások módosítása