20180110.jpg

Egész nap szorgalmasan dolgoztam. Itt a színes tollakon van a hangsúly. Gyűjtöttem az anyagot, Tisztáztuk a szaktanácsadás időpontját. Foglalkoztam a műsorral. Kb. másfél óránként álltam fel 10 percre, kivéve délben, mert az fél óra volt. Ennek 12 órája. Szerintem ma megérdemlem a kényelmes ágyikót.

Szerző: empszi  2018.01.10. 18:18 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr5113559599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása