20180111.jpgIgazából az éjszaka még csak most jön, de ahogy ezt leírtam, elkezdtem Beatlest hallgatni. Teljesen felvidultam tőle, pedig tényleg nagyon nehéz napom volt. Vissza is mentem, hogy lejátsszam a meccseket. Előtte felhívtam Julcsit, hogy tanácsot kérjek. Aztán voltam Pilatesen, majd a szokásos csütörtöki bevásárlás. Judit még átjött kakukkfűért. Majdnem kísértésbe estem, hogy ne tartsam be a vállalásaimat, de sikerült erőt vennem magamon, s ez most jó. Egyébként ebben segítette a tegnap esti Zóna élő. Jó volt.

Szerző: empszi  2018.01.11. 20:56 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr6613567399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása