Ötlevelû lóhere

Még eddig nem hallottam, hogy ilyen is lenne, de itt a kertben van egy. Lehet, hogy több is van, csak nem vettem észre. Ületem kicsit hátul a fák alatt, ott lettem rá figyelmes. Ezen kívül nem sok mindent csináltam ma. Aludtam egy csomót. Azt hiszem, valamit nagyon ki kell aludnom. De talán ma sikerült. Bár mindjárt folytatom. Holnap az iskolában Arany János nap.

Szerző: empszi  2011.06.13. 19:49 5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr625912687

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

amerika24 2011.06.13. 21:39:18

Nagy szerencse a megtalálónak...:)...talán holnap adj fel egy Lottót, vagy ami nálatok van...:)

m_eszty 2011.06.13. 21:48:17

Csak nem pedagógus vagy? Gyönyörû hivatás. Én is az volnék, csak most babázom. Jó munkát holnapra!

mclub 2011.06.14. 06:27:14

Érem én ezt? Iram ide választ, aztán eltûnt.

mclub 2011.06.14. 06:30:00

No, most meg megjelent amit írtam. Szóval: Amerika, elvitték a lottón a nagy nyereményt, de lehet hogy a szerencse nem is pénzben érkezik... ? :) m_eszty, örülök, hogy jöttél. Igen, tanár vagyok egy baranyai kis faluban. Most megyek is, mert a mai napot nekem kell levezényelnem. :)

amerika24 2011.06.14. 07:10:40

...:)valóban, te még lottó nyeremény nélkül is nagy nyertes vagy...:)...de szerintem nem vesztenél vele, ha megpróbálnád...
süti beállítások módosítása