Március 2. vasárnap - sekély idõ

Néha egyszerûen nem érzékelem, hogy egy egész nap elmegy néhány percnek tûnõ idõ alatt. Ez ma is így volt. Délelõtt mentünk misére. Aztán befejeztem az ebédet. Tejszínes natúrszeletet csináltam, finom lett. Aztán feljöttem. Egy egész keveset aludtam, de aztán nem is. Ruhákat nézegettem. Majd veszek anyagot, Editke megvarrja. A kerecsenek visszatértek a fészekben. Itt a tavasz.

Szerző: empszi  2014.03.02. 19:44 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr35911650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása