20160828.jpgReggel voltunk Mislenyben misén. Ott volt R. is. Életemben először fogtam kezet egy olimpikonnal. Bár Balczó Andrástól meg kaptam autogramot, de nem emlékeszem, hogy kezet is fogtam volna vele . https://www.youtube.com/watch?v=aLXszvzNjyE Ezt a filmet vetítették a bajai Uránia moziban, aztán volt utána egy beszélgetés vele. Nagy hatással volt rám mind a kettő. Középiskolás voltam, de még mindig gondolok rá néha.

Mise után főztem. Ebéd után aludtam. Lecsúszott egy cserép, de szerencsére meg lehetett igazítani a tetőtéri ablakból. Onnan a kép.

Úgy néz ki, végignézem a filmet. (a Küldetést). Pár dolog nagyon belém égett belőle.

Szerző: empszi  2016.08.28. 20:29 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr7111658144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása