20170121.jpg

Reggel sikerült elkészülni. Kolbászt sütöttem, krumplit sütőben, borsófőzeléket főztem, s vittünk vett kürtőskalácsot. Meg a gyömbértea alkatrészeit. Sikerült annyira felszívnom magam, hogy még ebéd után is bírtam egy kicsit, de aztán haza kellett jönni. Nem akartam mutatni, hogy nem vagyok jól, nem tudom, mennyire sikerült. De talán volt haszna, hogy ott voltunk. A kicsi lóval mindenesetre megismerkedtünk.

Szerző: empszi  2017.01.22. 19:57 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr2912146305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása