20180222.jpg

Egész nap szakadt a hó. Fájt a lábam. Be akartam menni a cipészhez, mert a csizmám sarkáról leesett a flekk. De nem mentem mégsem. S ezt nagyon jól tettem, mert rájöttem, hogy a kérdőíveket holnapig le kell adni. Sikerült rájönnöm, hogy hogyan kell csinálni. Remélem, a kollégák is teszik a dolgukat. Összeraktam végre a márc. 15-öt is. Ma született meg az első téli arany. És aláírták a szerződést. Beszéltem AM-val, hogy a 4 napos márciusi szünetben kellene Pamival találkozni. A január nagyon lassan múlt, de most megint kezdenek felpörögni az események. Ma elmaradt a pilátesz, és ez most igazából jól jött. 

Szerző: empszi  2018.02.22. 20:52 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr6913690832

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása