A lepkének azért jobb, mert jobban néz ki, és ezért van esélye. Figyelmet kap első látásra, nem undorgást, lesajnálást. Örülnek neki, nem pfujjognak. (Pedig ő ugyanaz az élőlény, mint bábkora előtt hernyóként…)

Jobb neki azért is, mert nincs helyhez kötve. Az evés – nem evés nem központi kérdés az életében. Szárnyalhat. Szabad. Oda megy, ahova akar. Felülről nézheti a dolgokat….

Azt hiszem kéne nyitni egy rovatot MIÉRT JOBB A LEPKÉNEK? címmel.

Szerző: empszi  2007.05.26. 15:52 5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr555913834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Félblogoló 2007.05.26. 20:30:52

Én fordítva érzem, lepkéből válok hernyóvá.

S 2007.05.26. 20:31:40

Én meg nem változom.

M 2007.05.26. 20:40:16

Sziasztok! Na, most most szólaltam meg , és máris van aki visszaköszön! Nagyon örülök nektek! Még egy kicsit izgulok. A saját címemet is többször egymás után eltévesztettem. De épp Margitnál, aki ennek ellenére megtalált és figyelmeztetett, hogy javítsam ki. Köszönöm neki!!! Tudtam mindig, hogy jön segítség, ha szükségem van rá. De most itt ne rólam. Rögtön külön mondok egy-két okosságot mindkettőtöknek.

M 2007.05.26. 20:46:35

Szia Félblogoló! Azután, hogy belepillantottam a blogodba nem lep meg ez az érzésed. Akinél vízcsepp a gyertya lángja, annál minden megeshet. :) No, még egy kicsit kalandozok ezeken az új vizeken, aztán majd lököm neked az okosságokat, csak győzd hallgatni. Térjünk vissza erre holnap. Ma egy kicsit sok volt nekem a virtuális éményekből.

M 2007.05.26. 20:48:28

Szia S! Szeretettel üdvözöllek téged is! Így külön is. Szóval Te nem változol? És mióta?
süti beállítások módosítása