Ma délben, mikor végeztem az iskolában, történt velem egy nagyon felkavaró dolog. Rám tört ugyanis a jól ismert régi érzés, az ellenállhatatlan, mindent elsöprő, gátat átszakító evési kényszer, a fáradtságevés.

Hosszú időn keresztül rendszeres kísérője volt ez az életemnek. Akkor jött, amikor minden energiamorzsát az utolsókig kiadtam magamból. Amikor úgy érzetem vákuum van az agyam helyén. Olyan vagyok, mint egy hatalmas erővel kicsavart szivacs, melyből mégis újabb cseppeket kellene nyerni.

Olyan ez az érzés, mint egy iszonyatos örvény, amely sodor, kavarog, és azt hörgi, hogy „Egyél, egyél mert különben elpusztulsz a fáradtságtól. Csak egyél, egyél most azonnal,… Erő kell, erő… most azonnal! Enni kell bármit, most, minél többet, még, még…, hogy továbbmehess, hogy folytatni tudd…”

Húúúú… Évekig velem volt ez. De most már jó ideje nem találkoztunk. Annak idején megharcoltunk, én győztem, elküldtem a büdös francba.. Azt hittem már nem is létezik, az alattomos szemét! De most már legalább tudom, hogy még él.

Lefeküdtem aludni. Jobban vagyok. De jó lesz vigyázni!

 

Nem én vagyok a képen, hanem egy sorstárs. Ahogy elnézem a testalkatát, még nagyon az út elején jár.

Szerző: empszi  2007.05.30. 17:26 11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr745913814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lazac 2007.05.30. 18:14:04

Én is örökké ettem ( csak nem fáradságból, hanem mert imádok enni), meg is látszik.:D Most már nem eszek annyit, és lassan apadok visszafelé...nagyon lassan.:)

M 2007.05.30. 19:38:55

Ó, igen, ez egy másik fejezet. Enni is szerettem, sőt még most is szeretek, csak azért már egy kicsit másként nézek erre a dologra. Volt egy két evési indítékom. (Csak ez a fáradtságevés volt a legdurvább.) Föl is ettem magam 40-es testtömegindexig. De most már ez a múlt...

Alessia 2007.05.30. 20:11:48

Érdekes, sok mindent hallottam már ebben a témában, de ezt a fáradtsággal kapcsolatos dolgot nem. Mindig tanul az ember. (Te meg felejtsd el...!!!! :) )

margit2 2007.05.30. 21:08:33

...ez tényleg veszélyes, de már legyőzted!%wink%

marisom 2007.05.30. 21:33:29

vigyázni kell bizony, de enni nagyon jó. Jó éjszakát!

S 2007.05.30. 22:24:08

Én akkor eszem sokat, ha finom az étel. A hétvégén pl. bevágtunk egy libát. Tojásos töltelék volt a hasában. Kevés is lett volna, ezért mellette egy kacsa combja és melle is ott sült. A kacsa többi részéből leves lett, jó sárga zsírral. Nem folytatom, de ennek nem lehet ellenállni, mind degezre ettük magunkat. És csak én hízom tőle. Ismered a családom, mindenki sovány, pedig még nálam is jobban ették.

Lazac 2007.05.31. 05:34:30

40-es BMI? Az nem semmi! Jó, hogy már ennél sokkal kevesebb. Én még sosem számoltam ki az enyémet, mert ez sem mérvadó, hiszen a testsúly nem mindig ad pontos információt. Ha valakinek megmondom mennyi vagyok, elcsodálkozik, mert 10-15-tel kevesebbnek gondol. Értekezhetnénk a témában. Dobnál egy privit ezzel kapcsolatban? Egyébként Mohács. :) Szép napot.

M 2007.05.31. 05:53:02

Lazac, örömmel, csak még nem tudom, hogy ezt hogyan kell csinálni (mármint a privit), segíts.

M 2007.05.31. 06:04:53

Én azért beszélek inkább BMI-ben, mert egyszerűen magamnak is képtelen vagyok kimondani azt a nagy számot. A magasabbak közétartozom, s egy 10-15 centivel alacsonyabbanak a mostani súlyom is sokanak hat, pedig, ez már a normál BMÍ-ben van. Egyébként tény és való, nagyon különböző az emberek fajsúlya. A BIM-nél is 15 kg-onként változik a sáv, de ez szerintem sem mérvadó, csak tájékoztató adat.

M 2007.05.31. 06:13:29

S, nem az evés szeretetéről meg a finom ételekről kell lemondania annak, aki nem akar túlsúlyos lenni. Itt egész más játékosok vannak a pályán. Én most is hihetetlenül szeretek enni, szeretem a jót mindenben, az ételben is - nagyon... (és távol áll tőlem az önsanyargatás...)

Lazac 2007.05.31. 16:28:55

Én úgy szoktam csinálni, hogy felveszem a kedvencek közé azt akivel tartani szeretném a kapcsolatot. A blogol oldalán találsz olyant, hogy Kedvencek kezelése. Megkeresel Aranyhal néven futok.:) Felveszel, és utána a kis borítékra kattintva már írhatsz is. De majd én irok neked, és akkor csak válaszolnod kell rá. Oksala? Pussz
süti beállítások módosítása