Már megint bazári majmot csináltam magamból! Elvállaltam egy nagyon erősen ajánlott, de kötelezővé mégsem tehető feladatot. És ez hamarosan egy teljes napomat elrabolja majd. Ráadásul az egész akciót - úgy ahogy van - értelmetlennek tartom, és benne még értelmetlenebbnek a rám osztott részt. Miért nem mondtam nemet??? Régi reflex… ? A békesség kedvéért…? Ne pocsékolódjon még több erőm a harcra….? Hogy ott legyek azok mellett, akik még úgy sem tudnak nemet mondani…? Ha már ég a ház, már mindegy, hogy miért gyulladt föl, mentsük, ami menthető…? „ A választ, testvér, azt elfújta a szél…” És most ebből az egészből mit tudok kihozni…, hogy mentsük, ami menthető?

Szerző: empszi  2007.06.07. 18:16 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr575913805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

S 2007.06.07. 20:13:06

... és most kimaradtam belőle! Sokkal többel tisztább a lekiismeretem, mint amennyivel laposabb miatta a pénztárcám! Deo gratias!

S 2007.06.08. 10:04:05

Bob Dylen esete a majommal az égő házban.

M 2007.06.08. 14:03:04

S, ha tudnád, hogy a tegnapi majom, ketrec, tűz stb. röpke semmiség ahhoz képest, ami most van.... (...mert most végképp nem tudom, hogy mi van, vagyis most tényelg meló van, úgy néz ki komolyan...) Lehet hogy vissza kell töltenem az agyam számítógépébe a 2006. márc. 19-én kitörölteket? Délután mindenesetre az '93/79-es tv.módosításank előterjesztését fogom olvasni. (Már leírni is szörnyű volt.) Pedig azt hittem, hogy ilyent én már soha. Soha nem mondd, hogy soha....

S 2007.06.08. 14:18:54

Nem akarlak elkeseríteni, de teljesen fölösleges. Úgyis az lesz, amit ... Eszembe jutott Tímár György történész kandidátus egy mondása még a leépülése előttről. Misén a szószékről: A monarchiában van egy hülye, a köztársaságban sok okos. Melyik a jobb?
süti beállítások módosítása