Holnap felkerül a táblák sarkába a V betű. is: ..áció!, …káció!, …akáció! VAKÁCIÓ! És most jön a nagy henye, lazsa és dőzs! De előtte még lesz egy-két dolog. Például lesznek szép évzáró ünnepségek, újságcikkel és egyéb médiamegjelenések egy csomó közhellyel az életről és az iskoláról. Mintha az iskola valami idegen zárvány lenne az élet testében. Valami, amin mindenki keresztülesik, mint nyomott Rózsi a taligán… Vagy talán mégsem ez van…?

Szerző: empszi  2007.06.14. 17:40 6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr355913799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

skyppy 2007.06.14. 19:45:42

..szerinted a gyerekek figyelnek ezekre a "szép" beszédekre...visszagondolva az évzáróimra én lélekben már soha nem voltam ott........:PPPPP

Rosslyn 2007.06.14. 20:03:35

Nekem sajnos ilyen Rózsis volt az iskola, és nem a jegyeim miatt...

M 2007.06.14. 20:39:17

Egyetértek Skyppy. Ha jól belegondolok, én sem emlékszem egyetlen évzáróbeszédre sem. De az, aki addig nem mondta el a gyerekeknek, ami fontos, ott már minek is erőlködne. De azért egy kis évzáró mindig jól jön.

M 2007.06.14. 20:41:53

Emlékezz a szépre! Biztos az is volt egy kevés. Én is találok, ha nagyon akarok...

margit2 2007.06.15. 07:26:31

Sziasztok! Igen végre a gyerekek örülhetnek! %smile% Legyen vidám napod! %wink%

marysa 2007.06.16. 20:33:00

Én sem emlékszem egyetlen szóra sem az évzáró beszédekből, hiszen mindent elnyomott az a mámorító érzés, hogy szabadság!!! És hogy végre nem a csengetések szabályozzák az életemet.....aztán augusztus végén meg már kezdett hiányozni... talán az odatartozás??
süti beállítások módosítása