Azt tapasztaltam, hogy sokan vannak olyanok, aki nagyon szeretnének lefogyni, de többek között azért nem akarják megváltoztatni az evési-ivási szokásaikat, mert attól tartanak, hogy ezáltal sok, élményt jelentő íz elveszne az életükből. Ritkán esik szó – főleg testsúlyproblémák kapcsán - arról hogy az agyoncivilizált érzékszerveink nagyon eltompultak, Ízérzékelésünk igencsak „nagyothallóvá”, „gyengénlátóvá” vált. Szerencsére ez legtöbb esetben nem visszafordíthatatlan folyamat, inkább csak olyan, mint amikor a napfényről a homályos szobába lépünk. Nem kell megrémülnünk, hogy megvakultunk, csak várnunk kell egy kicsit türelemmel. Ha engedjük, hogy a szemünk megszokja a gyengébb ingereket, hamarosan látni fogunk kevesebb fényben is. Így van ez a hangokkal, a szagokkal és az ízekkel is. Mióta gondolok erre – egy kis „szürke” átmeneti idő után– egyre több élményem van az ízek igen gazdag birodalmából.

Szerző: empszi  2007.06.17. 09:17 22 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr35913797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rosslyn 2007.06.17. 09:30:19

Majd priviben válaszolok :)

Charma 2007.06.17. 10:24:30

igen, igen, van benne valami :)

skyppy 2007.06.17. 13:34:36

..akkor én ebben sem hasonlítok ,az igaz hogy szeretnék lefogyni,de szívem szerint minél kevesebb laca-facával...mondjuk este beveszek egy szem bogyót, aztán másnapra csini kis 60 kg leszek.....:-)))))),ami zavar a diétában a rendszeresség....nem az ízek...elég rendetlenül eszem,iszom alszom,gondolkodom...de cserébe rendesen viselkedem .....:PPPP

M 2007.06.17. 13:54:38

ó, hát ez a bogyós megoldás sokaknak nagyon szimpatikus lenne... ! :) ... én sem lettem volna ellene, csak bogyó nem volt, a kövérségből meg már nagyon elegem lett... :D

Gepida 2007.06.18. 08:54:16

Kedves M! Úgy látom, Nálad még mindig wellness napok vannak! Gondolkodom, hogy ez miért túlnyomórészt női probléma?

M 2007.06.18. 09:01:26

Szia Gepida! Hát ezen én is gondolkodom... Hogy welness napok? Ó, drága Gepida, ez egy pszichowellness oldal! :) :) :)

Gepida 2007.06.18. 09:23:07

A címszerit de eleinte volt minden, ami psycho! %lol% Szép napot Neked!

ametiszt 2007.06.18. 10:04:39

mert a nők többsége képtelen önmagát elfogadni...akkor sem,ha 50 kiló... lehet változtatni,de a változásért dolgozni kell,egészségesen táplálkozni,mozogni...és sorolhatnám még,mi mindenre kell odafigyelni... de! mindig mindenkinél van egy határ...mindenkinek van egy genetikailag meghatározott alkata,amit nem tanácsos megerőszakolni...a természetben semmit nem tanácsos...tehát azt el kell fogadni és megtalálni magában mindenkinek az értékeit...mert nem a kilók határozzák meg,hogy milyen emberek vagyunk... ez másodlagos...

anonim 2007.06.18. 10:13:22

Valóban nem a kilók határozzák meg, milyen emberek vagyunk... Szia M, itt vagyok! Remélem megkaptad az emailemet!

Blue Ocean 2007.06.18. 11:01:16

Csatlakozom ametiszt véleményéhez!:-) Ettől függetlenül nekem sem ártana kevesebb kiló. Nem a kinézetért,hanem az egészségért. meseszép mindent!:-)

Gepida 2007.06.18. 12:28:46

Ametiszt! A nők többségét én elfogadom, úgy ahogy van! Mi bajuk van a hölgyeknek magukkal, nem az a lényeg, hogy nekünk tetszenek? Kinek szeretnének még? Maguknak nem elég, ha a férfinak tetszenek? %lol%

M 2007.06.18. 12:30:18

Ametiszt, teljesen egyetértek veled, s így anonimmmal és Blueval is. Szerintem is az az ideális testsúly, mellyel az ember jól érzi magát fizikailag és lelkikleg egyaránt. És aztán meg, hogy ki milyen EMBER, az tényelg egy kicsit sem függ a külsejétől. Az, hogy a túlsúlyról beszélek, azért van, mert ehhez aztán igazán értek..., és vannak többen is, akik egy idő után - úgy mint én - azt gondolják, jobb lenne nekik nélküle (mert magas a vérnyomásuk, mert fáj a lábuk, mert elegük van a megjegyzésekből, vagy abból, hogy "ó, hát ekkora méretet nem tartunk"... stb.stb.), de még nem tudják, hogy hogyan is csinálják (mert ez bizony nem olyan egyszerű dolog)... én meg tudok erről egyet s mást, és a tanárok általában el akarják mondani, amit tudnak, ez olyan szakmai ártalamom - vagy nem? :) :) :)

M 2007.06.18. 12:38:23

Igen, Gepida, jól tudjuk néhányan, hogy a legtöbb pasi kétféle nőt szeretne: egy kerekebbet otthonra, és egy deszkát a társaságba. Ráadásul soknak még társaságban is megfelel a kerekebb.... (De azért mégis akad egy-két motiváció... ) :)

M 2007.06.18. 13:22:10

No, jó..., nem deszkát, barbibabát..:)

S (A) 2007.06.18. 13:39:04

Az antiblog blogom archivumának első cikkei közt a barbibabáról vekengek. Nézzétek meg, az a kommentem. http://antiblog.blogol.hu/?perm=738264

S (A) 2007.06.18. 15:26:45

Biztos nem vagyok legtöbb pas,de nkem elég egyféle. (Egyébként kettő sokkal drágább, két anyós is jár hozzá, és ugyanezt a szaporulatot nyolc gyerekkel érném el. - ez a tráfás oldala.) Egyébként milyen gáz, ha az önérzetet egy ruha ékszer, egy kocsi vagy egy "dögös nő" adja meg. Meg az is gáz, ha egy nő csak ilyen. státusszimbólum. Maradok a Trabantnál, bár a feleségem Roys Roys, vagy hogy kell írni.

ametiszt 2007.06.18. 15:27:39

Antal...olvastam annak idején,de most ismétlek...

ametiszt 2007.06.18. 15:35:23

M! rajtam is van túlsúly,azt mondják...de nekem nem fáj a lábam,nem magas a vérnyomásom,semmi panaszom nincs...tudom,hogy a csontom borzasztó nehéz...mindig is az volt,12 éves koromban én voltam az osztály legvékonyabbja és legnehezebbje...ezrét mindig kétszer mértek,mert nem hitték el a súlyomat... egyszer tudományos alapokon (mert én is értek hozzá) lefogytam 26 kg-ot,absolute egészségi szempontból...mellesleg bomba nő lettem :-),de gyenge voltam,mint az őszi légy...a pasik forogtak utánam,én meg szédelegtem...nem volt erőm a munkához sem...három év alatt visszaszedtem 12 kg-ot...ennek 10 éve,azóta egy gramm sem mozdul,se le,se fel... egészséges életmódot élek,sokat mozgok,dolgozok...jól vagyok... bizonyos adottságokat el kell fogadni,mert azokon úgysem lehet,hosszútávon nem szabad változtatni... sokkal fontosabb a nők önbizalmát,9nbecsülését visszaadni,aminek persze egyik alapvető pillére a külső

ametiszt 2007.06.18. 15:41:08

Gepida! tévedésben élsz :-) a nőknél az csak másodlagos szempont,hogy tetszen a férfinak... az elsődleges az,hogy önmagának tetszen...

M 2007.06.18. 22:15:52

Hát persze, hogy nem vagy "legtöbbpasi", mert ezzel a fajtával én nem kommunikálok semmilyen szinten, maximum, ha szolgálatban lévő pincér vagy ilyesmi.

M 2007.06.18. 22:18:05

A fentit S (A) - nak írtam, csak lemaradt a megszólítás! :)

barkas52 2007.09.04. 13:55:14

Barkas52147 Beliy Us
süti beállítások módosítása