Jó ez, ahogy van, vagy változást akarok? Nem jó, nem jó ez így! De nekem mért kéne változnom? Változzon meg a világ körülöttem! Csináljon mááár valakiiii valamiiiit…!!! Én miért is változnék, én ilyen vagyok! Fogadjanak el olyannak, amilyen vagyok!… A változás köpönyegforgatás, a változás félelmetes, a változás fájdalmas…

Anthony de Mello: Gyógyulás

A lelki gyógyulást kereső elkeseredett embertől azt kérdezte a Mester:
- Valóban meg akarsz gyógyulni?
- Ha nem akarnék, gondolod, hogy idejöttem volna?
- Persze. A legtöbb ember ezt teszi.
- Ugyan miért?
- Nem gyógyulásért jön, mert az fájdalmas. Enyhülésért.
A tanítványainak pedig azt mondta a Mester:
- Azok az emberek, akik csak akkor akarnak meggyógyulni, ha az fájdalommentes, hasonlók azokhoz, akik szorgalmazzák a fejlődést, de csak akkor, ha az nem jár változással.

Szerző: empszi  2007.06.19. 14:54 10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr95913795

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

margit2 2007.06.19. 17:52:50

"Valamikor volt a tett, abból lett a gyülölet, ebből pedig szeretet s a világnak vége lett. " József Attila %wink%

S (Antal) 2007.06.19. 18:47:30

Józse-Fattila néha a blaszfémia költője. Így is az egyik kedvencem. Képzeld el, ha nem lenne az! A poszthoz: és ha a nemgyógyulás mégjobban fáj!

skyppy 2007.06.20. 05:09:30

..a világ folyton változik körülöttünk,és benne mi magunk is,ha akarjuk,ha nem....a kérdés csak az mi az a változás amit magunkévá teszünk és megpróbálunk együtt élni vele....én igyekszem kiszürni a jót, de nem tökéletes még.....:-)))))))))

Lazac 2007.06.20. 06:06:31

Kedves M! :) Néha kevés a szó, nem tudja visszaadni azt amit igazán el szeretnénk mondani, így csak egyszerűen megölellek.:) Szép napot neked.

Blue Ocean 2007.06.20. 06:40:53

Ha magad elfogadod akkor a világ is elfogad Téged. Legalább is szerintem.:-) Meseszép mindent!:-)

margit2 2007.06.20. 08:15:02

Szia M! Ma is gyönyörű idő igérkezik... Legyen Neked is nagyon szép napod! %wink%

Manólány 2007.06.21. 07:23:01

A világ körülöttünk állandóan változik. Nem lehet ellenállni neki, ezért mi is változunk. Talán így van jól. Nem gondolod ezt a szíved mélyén? Legyen szép napod.

klikk 2007.06.21. 09:46:54

Valamennyire lehet. Talán... Nem tudom. Sokszor próbáltam már.

Tulipán 2007.06.25. 09:36:25

Ha olyan a helyzet, megkívánja Tőled a változást. (mint sajnos nálam is) :(

M 2007.06.25. 18:55:11

üdvözöllek nálam, Tulipán!
süti beállítások módosítása