Elárulok egy titkot. Könyvet írok. Egy útikalauzt. Útikalauzt önmagunkhoz, s aki túlsúlyos, annak az ideális testsúlyhoz – ami végsősoron ugyanott van. Tudok ezt-azt a túlsúlyról, és ezt tudják is rólam, akik személyesen ismernek.., és ők is szeretnék tudni…, de én folyton csak rohanok és ígérgetem nekik, hogy majd hamarosan mesélek az interneten, meg majd megírom könyvben is… Persze jobb lenne mindenkinek személyesen válaszolni, de annyi idő a következő ezredfordulóig sincs, hogy elmondjam mindazt mindenkinek, ami fontos lehet ebben a témában. Egyszerű lenne, ha azt mondhatnám, hogy sok ezerért vegyél ilyen-olyan kapszulát, s reggelre kelve…, vagy azt, hogy van egy varázspálcám, és csak egy érintés… Aztán nem akarom osztani azt észt sem, csak elmondani, amit tudok, megbeszélni a lényeget… De beszélni csak úgy érdemes valamiről, ha vannak információk… Ti hogy látjátok…?

Szerző: empszi  2007.06.21. 17:07 34 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr735913792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szepy 2007.06.21. 17:25:57

Szia M! Biztos nagyon hasznos dolog lenne, nagyon jó úton jársz. Sok embernek lennél a hasznára , az biztos! Én a kapszulákban sose hittem, csak abban...étkezzünk kevesebbet, és mozogjunk többet. Sajnos rajtam is van felesleg, de én tudom hogy képtelen lennék 1 órai munka után, miközben hajnal 4-kor kelek, elmenni p.l. kondíterembe.:-( Jártam régebben, tudom milyen megerőltető. Várom a könyvedet, kiváncsi vagyok rá nagyon. Szép estét kívánok. Szia.

Charma 2007.06.21. 19:12:37

én jó ötletnek tartom. főként, hogy olyanról akarsz irni, amit személyesen megtapasztaltál és amivel másoknak is a segitségére lehetsz. meg ha kedved is van hozzá meg tehetséged is...na meg ki tudja, még a végén egy csomó pénz is jön belőle :D :D

Alessia 2007.06.21. 19:28:09

Jól teszed, M, ha úgy érzed, van olyan tapasztalatod, amit átadhatsz. Sokaknak hasznára leszel. Viszont éppen ma, egyoldalas újsághirdetés: Gyógynövényes párnácska, amit éjjel a talpra kell ragasztani, reggelre gusztustalan zsírral lesz tele és 1 kg-mal kevesebbek leszünk. Tehát a talpunkon keresztül szívja le egyöntetűen testünkről(ből) a zsírt. És természetesen ugyanúgy ehetünk.... stb. Hát én ekkora hülyeséget még életemben nem hallottam! Azért valami felügyelet kéne erre, már többször gondoltam, hogy mit engednek egyáltalán reklámozni. De nagyon úgy néz ki, ha valaki kifizeti a zsozsót, BÁRMIT hirdethet... Bocs, kicsit eltértem a témától, csak ez most a bögyömben van, és azért a téma illik ide. (M, nehogy magadra vedd, a te ötleted jó!)

szonika 2007.06.21. 19:42:26

Jól teszed, hogy megírod ;) Szerintem lesz közönsége :)

Rosslyn 2007.06.21. 19:52:40

Alessia, az is a gond, hogy a hirdető azért hirdet, mert van rá kereslet. Elhisszük reklámoknak, mert el akarjuk hinni, hogy 2 cm-vel karcsúbbak leszünk hetente, ha kenjük magunkat valami krémmel. De én ennél sokkal rosszabbnak tartom az olyan fogyókúrákat, ami 3-4, ne adj isten 5 kg fogyást ígér 1 hét alatt'!! Ez teljesen tönkreteszi a szervezetet. Nem túl bíztató időbelileg, de elmondanám, hogy én szeptember környékén fogytam kb 6 kg-t, régóta lerakódott felesleg volt, és idén március környékén kezdtek el dícsérni, hogy mennyit fogytam. Nem csak a kiló a lényeg, hanem a testnek is át kell állnia, ami tényleg nem megy egyik napról a másikra!

Solka 2007.06.21. 20:06:48

Rólam tudvalevő, és sosem csináltam belőle titkot, hogy 110 kg voltam, fél év alatt fogytam a felére, tehát 55kg ment le. Majd kb. egy év kellett hozzá, hogy a jó két éve stagnáló 68kg-mhoz eljussak. Erre vigyázok, nem szeretnék több lenni, sem sokkal kevesebb...

margit2 2007.06.21. 20:41:16

Kiváncsi leszek, milyen oldalról közelítesz majd a problémához. Ha a csodabogyók felöl, az nálam sem nyerő!

S (Antal) 2007.06.21. 23:22:22

Rólam meg tudvalevő, hogy nem érdekel kövér vagyok-e. Ha tükörbe nézek, talán, de ha meg kell mászni egy komolyabb hegyet, akkor meg sem érzem. A feleségem szerint jó vagyok. Amikor a könyv első változatát küldte M, akkor éppen egy kicsit fogytam, a feleségem aggódott. Azt kérdeztem M-től, lehet-e ezzel hízni is?

klikk 2007.06.22. 08:08:52

Elolvasnám! Bár most -17 kilónál tartok, de szívesen fogadok minden újés jó ötletet.

M 2007.06.22. 08:11:55

Szepy! "étkezzünk kevesebbet, és mozogjunk többet" - teljesen igazad van! Ez a lényeg. Ez a válasz arra a kérdésre, hogy mit kell tennünk. A nehezebb kérdés az, hogy ezt hogyan tegyük.A "hogyan"-ra keresem a könyvemben a választ,... Majd apránként kiderül, mit is gondolok erről. Köszönöm a bíztatást! :))

M 2007.06.22. 08:15:57

Charma! Sok-sok éve tanár vagyok, de ez a leginkább kedvemre való, egyik leghasznosabbnak tűnő "tananyag". Úgy érzem, nagyon sok embernek szüksége van segítségre ebben ezügyben. (Úgy egyébként meg a próféta szóljon belőled, nem is lenne hülyeség...!) :D :D :D

M 2007.06.22. 08:24:26

Alessia, köszönöm a biztatást! Ahogy itt megismertelek, fontos nekem a véleményed. Az emberek hiszékenységét kihasználó ***-.król hasonló a véleményem. Semmi mást nem tehetünk ellenük, csak azt hogy jobbat ajánlunk (mármint, ha azonos a terepünk) ...Persze, az emberek leginkább azt szeretik, ha kiadhatnak valamire egy csomó pénzt, majd ezen túl az a maximális erőfeszítésük, hogy felragasztanak egy tapaszt, vagy bekapnak egy bogyót..., Aztán elmondhatják (?), hogy ők mindent megtettek, de hát a sors...

M 2007.06.22. 08:25:05

Szonika! Köszönöm! :):):)

Csillagvihar 2007.06.22. 08:31:51

Megtaláltam az utat önmagamhoz, a meséimen keresztül. Jól is esett, amikor apu, az első adagot olvasva pszichológushoz küldött...

M 2007.06.22. 08:31:57

Igen, Rosslyn! sokan úgy vannak vele, hogy a hosszú idő alatt felszedett, sokaig cipelt súlyfelslegüket néhány nap, max néhány hét alatt akarják leadni..., ha valami vagy valaki nem ezt ígéri, azzal szóba sem állnak... inkább a kuruzslók (drága ám haszontalan) varázsbigyói... , meg az én ennél többet nem tehetek érzés... De ha valaki ezt szereti, ám legyen, minenkinek a maga élete... Arról nem is beszélve, hogy ha semmin nem változtatnak, akkor miben reménykednek....?

ametiszt 2007.06.22. 08:32:21

egyetértek az elhangzottakkal...írj! én egy év alatt fogytam le a 26 kg-ot saját módszeremmel..ez így nem volt megterhelő sem az idegrendszernek,sem a bőrnek...nagyon sok embert megtanítottam a módszerre,működik...de! érdekesek az emberek...kevesen képesek tenni is azért,hogy bármi is változzon :-( inkább mennek orvostól orvosig,csodagyógyítóhoz,megeszik a bogyókat,ragasztják a talppárnácskákat...de nehezen változtatnak az életmódjukon...nem csak a táplálkozáson...komplexen az életmódjukon...ebbe rengeteg dolog beletartozik... azt azért el kell mondanom még,hogy aki követte a módszeremet,az lefogyott,vagy éppen meghízott,ha arra volt szüksége... és ez az álpot tartós maradt... Alessia! ne mérgelődj a japán tapaszkákon :-) akinek azokra van szükségük,azok had vegyék meg...nyernek vele tapasztalatot,és majd egyszercsak eljutnak egy másfajta gondolkodáshoz...majd...sok-sok tapasztalatgyűjtés után...de most még tanulniuk kell az életet,ez a dolguk...tehát had vegyenek tapaszkákat,csodalöttyöt,,,ki tudja mit még...

M 2007.06.22. 08:33:14

Solka! számítok rád! :) :) :)

M 2007.06.22. 08:34:51

Margit! Várlak minden nap, s nagyon érdekel a véleményed! Azt hiszem, csodabogyó ügyben egyetértünk. A csodabogyó a kertbe való!

M 2007.06.22. 08:36:11

S! Hamarosan elregélem itt, hogy mit gondolok az ideális testsúlyról. ennek alapján a válaszom: Igen! :D :D :D

Csillagvihar 2007.06.22. 08:36:24

:) Milyen érdekes, mindenki kiragadott egyetlen részt és mindannyian ugyanazt. Most én vagyok máskéntgondolkodó, vagy csak félreértettem, h alapvetően útikalauz önmagunkhoz és csak másodsorban a fogyáshoz?

M 2007.06.22. 08:39:31

Kedves Klikk! Gratulálok! Én aztán igazán tudom, hogy mennyi minden kell egy ilyen erdményhez...! Nagyon sokat jelentene nekem, ha megosztanád velem a tapsztaltaidat. Írnál egy privit? :)))))

klikk 2007.06.22. 08:42:58

Ide is írhatom.cElőször a 90 naposat csináltam, 60-70 napig. Szép eredményt hozott, ráadásul a vérnyomáscsökentőket is abbahagyhattam. Most mértékletesség, sok rizs, zöldség, semmi tészta.

M 2007.06.22. 08:52:22

Csillagvihar! Számíthatok a Te tapszataltaidra is? Most látom, hogy írtál még egyet. S akkor arra azt mondom: Nem értettél félre semmit, (szerintem) csak arról van szó, hogy az én utam önmagamhoz egy hájtömeg eltakarításán keresztül vezetett. És sajnos sokaknak (látszólag) szintén ez áll az útjában. De vannak másfajta "szikák" is. Tanulhatunk egymás tapasztalataiból az utunkban álló "szikákról", de gyakorlati eltakarítási tanácsot a túlsúly-sziklákhoz tudok adni... Na, már ebbe nagyon belebonyolódtam... A lényeg, hogy ez nem kizárólag túsúlyosok fóruma kíván ez itt lenni..., a túlsúly csak tünet... Várlak! :))))

Csillagvihar 2007.06.22. 08:57:32

Uhh, akkor megnyugodtam. :) Őszintén megráz, amikor valaki még egy "hogyan fogyjunk le" könyvről beszél. Fogyásban nem adhatok tapasztalatot, mert extra sokat nem fogytam, de valahogy összetalálkozott az "elfogadom magam" és az "ilyen szeretnék lenni"

M 2007.06.22. 09:13:27

Ametiszt! :))) Nagyon érdekel minden, amit modtál!!! Igen komolyan foglalkozom ezzel a dologgal, s minden tapasztalat nagyon értékes számomra. És szavaidból az tűnik, hogy rengeteg tapasztalat birokosa vagy. Azt hiszem, valójában ez az igazi értelme ennek a blognak, hogy meg tudjuk osztani a tapasztaltainkat egymás hasznára. Számíthatok rád? :)

M 2007.06.22. 09:15:49

köszönöm, Klikk! Azért, várom az észrevételeidet, tapsztalataidat továbbra is... :)

M 2007.06.22. 09:17:25

Csill! Remélem, nem okozok csalódást! :)

ametiszt 2007.06.22. 23:01:52

persze,hogy számíthatsz...az enyém egy komplex módszer...kezdd el írni a tiédet,én is elkezdem az enyémet...,és akkor lehet csemegézni mindkettőben...láthatóak lesznek az azonosságok és a különbségek... talán így lehetne legjobban összevetni a kettőt...és persze mindkettőben mindannyian leírjuk a kommentekben,amit gondolunk...

2007.06.23. 07:05:15

Az én mószerem is komplex, több nagyobb és apróbb dologból összetevődő folyamat. Most az első néhány "lépés" arról szól, hogy bizonyos alapvető dolgokon elgondolkozzunk a témával kapcsolatban. Hogy "megtanuljuk egymás nyelvét". Hogy kiderüljün a szemléletem, a hozzáállásom a témával kapcsolatban. Nagyon nehéz dolog a kommunikáció! Használunk szavakat, melyeken sokszor egy kicsit mást értünk mindannyian, aztán úgy érezzük a másik egész mást gondol. Így fontosnak tartom egy picit bővebb lére ereszteni a mondandómat, s folyamtosan tisztázni a lényeget, ezért nem akarom rögtön itt az elején pár pontban összszedni az egészet.... Szerintem nagyon jó ötlet, amit írsz. Nagyon várom minden szavad....

ametiszt 2007.06.23. 09:49:05

rendben...csinálok neki egy blogot,mert ez másképp nem megy,mert én is így látom,ahogyan leírtad...nem lehet 2 szóban leírni,körül kell járni és nem lehet azonnal a lényegre térni,ahhoz,hogy a lényeg egyértelmű legyen,pontosan tisztázni kell minden mást is... örülök ennek a lehetőségnek,mert mi miegismerjk egymás gondolatait,mások pedig profitálhatnak belőle...és ha csak egyetlen ember is egészségesebb lesz,már akkor megérte... ölellek

ametiszt 2007.06.23. 10:23:11

na...mire írtam volna hol találod,már megtaláltad :-) de jóóóó...

M 2007.06.23. 14:13:21

Hát ez érdekes volt!!! :)

ametiszt 2007.06.23. 16:24:38

azért ideírom a többieknek is: www.tuttifitt.blogol.hu

M 2007.06.23. 18:03:16

nincs előtte www!
süti beállítások módosítása