Elindítottam ezt a blogot, mert el szeretnék mondani valamit… Aztán három hétig csak „magamban beszéltem” Aztán S egy mondata „kilökött a porondra”. Itt aztán beszélek mindenfélét. Kerülgetem a lényeget, mint macska a forró kását. Aztán Blue tegnapi bejegyzése nyomán újabb nagy lépésre szántam magam. Hogy miért éppen attól, amit ő írt, nem tudom. Ez épp olyan titok számomra, mint hogy az előző lépést miért tettem meg S hatására… Mivel ma van a nyári napforduló, a leghosszabb a világosság, legrövidebb az éjszaka, s ma tüzet is szoktak ugrani…, szóval, mivel ma jeles nap van , és én szeretem a jeles napokat teszek egy újabb lépés…

Szerző: empszi  2007.06.21. 16:12 6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr25913793

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Charma 2007.06.21. 19:13:18

itt most a következő bejegyzésről van szó?

M 2007.06.21. 21:15:41

Igen, mert itt visszafelé megy az idő. Néha tényleg zavaró... :) S talán nem tűnik kívülállóként olyan nagy dolognak, hogy elkezdek itt erről beszélni, mert valószínű nem is olyan nagy dolog, csak én élem meg egy kicsit "nagyobb súllyal"...

ametiszt 2007.06.22. 08:37:54

az emberek többsége vagy nagyobb ,vagy kisebb súllyal él,ezért mindenképpen beszélni kell róla...az életmódváltás a legtöbb embernél szükségszerű...

én vagyok 2007.06.22. 09:13:22

Én vagyok, persze! Illetve ez kérdés is! Azt kutatom, hogy ez kicsoda. Mikor milyen választ kapok, ha nem tetszik, próbálom elfelejteni. Sikerül is! Minden reggel arra ébredek, hogy semmire sem emlékszem, amit napközben felépítek, reggelre leomlik. Nem mehet ez így tovább! Adjatok kölcsön egy gondolatot!

M 2007.06.22. 09:26:15

Kedves Ametiszt! Teljesen igazad van. Várom minden gondolatod!

M 2007.06.22. 09:41:32

Szia "én vagyok"! :) Hát, persze, hogy Te vagy! :) örülök, hogy itt vagy:))!! szerencsére kijártam azt az iskolát, ahol megtanultam azt a nyelvet, amit beszélsz. Ismerem ezt is: Amit estig raktak, leomlott reggelre, amit délig raktak, lemomlott estére..." Gyere hozzánk minden reggel gondolatért, itt találsz... S ami a blogon van - úgy tudom, az a szabály - az saját használatra elvihető.
süti beállítások módosítása