Útikalauz önmagunkhoz vagy fogyókúrás könyv, amiről itt szó lesz? Csillagvihar kommentje hívta fel a figyelmemet arra, hogy ez nem egyértelmű abból, amit eddig elmondtam. Nem is csoda, hogy nem egyértelmű, mert ez nem is annyira egyszerű… A tény az, hogy az ideális testsúlyhoz indultam, s önmagamhoz jutottam. S hogy közben a testsúlyom is –számomra – ideálissá alakult, az csak a ráadás. Felfedeztem egy nagyon érdekes utat, mely első ránézésre a túlsúlyos emberek útja ugyan, de csak első ránézésre… Talán az közelíti meg legjobban a lényeget, ha azt mondom: Útikalauz önmagunkhoz az ideális testsúly ürügyén. Remélem, akinek nincs súlyproblémája, az is talál majd itt olyan gondolatot, mely hasznára válhat, s kitart velünk azokon az állomásokon is, melyeken a súlyproblémával küzdők kapnak elsősorban hasznos információt… azért, hogy beszéljünk róla, hiszen nem az észt akarom osztani… Nos, akkor induljunk!

Szerző: empszi  2007.06.22. 14:36 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr895913791

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csillagvihar 2007.06.22. 16:24:32

Köszi, ez így teljesen érdekes nekem, arról szól, amit reméltem.

elinore 2007.06.24. 08:37:17

Ez ugye Visegrád? :)
süti beállítások módosítása