Délután meglátogattam a kórházban egy nagyon kedves ismerősömet. Műtötték ma a lábát. Holnap már haza is mehet. Minden rendben van. Ezzel együtt, mégis megerősödött bennem a gondolat, hogy ami rajtam múlik, igyekszem megtenni, hogy lehetőség szerint elkerülhessem az egészségügy háza táját…

Szerző: empszi  2007.07.04. 22:42 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr15913771

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lazac 2007.07.05. 10:49:06

catlakozom az előttem szólóhoz....amennyire lehet én is, és nemcsak a 300 Ft-os vizitdíj miatt.

Rosslyn 2007.07.05. 17:13:50

Az biztos, hogy amíg egészségesek vagyunk, nincs lehetetlen. De talán akkor is így van ez, a mégis elér valami kórság. Esetleg valami megtanulandót hordoz magában. Ezzel együtt mindenkinek jó egészséget kívánok!

margit2 2007.07.05. 20:09:24

Tegnap én is erre a következtetésre jutottam...%wink%
süti beállítások módosítása