Kicsi a világ, vagy...?

Anyukám már egy ideje nálunk lakik. Ott állt a ház üresen Baján. Fénykorában igencsak sok vendég megfordult benne, s úgy gondoltuk, akkor ezentúl se árválkodjon, legyen vendégház belőle. Elintéztük a hivatalos dolgokat, a házat is felkészítettük, hogy most a halászlé fesztiválon lehessen már vendége. Bejelentettem telefonon a város idegenforgalmi irodájába, ahol nagy örömmel fogadták, mert a rendezvény méreteihez képest igencsak szerény számú a szállás a városban. Ma bementem az irodába, hogy beszéljek a részletekről. Az ügyintéző hölgy éppen telefonált, s hallom, hogy a mi házunkat említi. Átvettem a telefont…, s azóta már meg is állapodtunk azzal a kedves szavú hölggyel, aki épp szállást keresett. Pár szót beszéltünk, s mondtam neki, megtalál iwiw-en, ha úgy gondolja… . Az előbb beléptem én is, s lám, már be is jelölt. S AMIÉRT EZT ELMONDOM MOST NEKTEK: első dolgom volt, hogy megnézzem, vannak-e közös ismerőseink. És…, és… és…. , na ki a közös ismerősünk? Na, ki?... Kit látok ott ? Igen, igen, nem mást, mint a kék lepkémet! Igazából nem tudom sem megmagyarázni sem szavakba önteni, hogy megörültem annak, hogy az első vendégházi vendégen az M Club ismerőse!!!

Szerző: empszi  2007.07.05. 20:53 9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr865913769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lazac 2007.07.05. 21:22:12

Nincsenek véletlenek.:) Ide szoktunk felevezni a Pandur szigetre a Sugovicán.:) Van ott egy jó kis büfé, mindig hideg a sör Janinál.:) És a Vizafogóban nagyon jó a kiszolgálás.:) Baján mindig sátorban alszok, de azért jó tudni, hogy egy kedves ismerősömnél van lehetőség szállásra a vársoban.:)

S (Antal) 2007.07.05. 21:24:28

Baján azért volt rossz sátorozni, mert rengeteg szúnyog volt.

marisom 2007.07.05. 23:19:42

A sors útjai kifürkészhetetlenek.. Jó éjszakát, kellemes pénteket!

klikk 2007.07.05. 23:39:23

Egyszer én is szeretnék eljutni oda.

margit2 2007.07.06. 15:45:21

Én is csak átutazóban voltam Baján egyszer...

Lazac 2007.07.06. 22:14:50

S(Antal)! Idén nincs sok szúnyog, talán most próbálkozz vele.:) Viszont annál több bögöly van, nos azokat nagyon utálom, mert akkorát harapnak!!!

S (Antal) 2007.07.06. 22:38:57

Nekem volt Baján másmilyen kalandom is, de azt nem szeretném leírni. A szó minden értelmében kaland volt.

Malwin 2012.06.22. 14:16:34

Ez a kép ma már történelem. Ott, szemben, a két hajó (TATABÁNYA, INOTA) közül az egyik már elhajózott örök kikötőjébe. Ezen az úton ott voltam, mint a hajó szakácsa, 50 főre főztem a halászlét-és édesanyám mindezt még láthatta. Ma már sem ő, sem a hajó...csak az emlék.

mclub 2012.06.22. 21:51:55

Üdv. nálam Malwin. Az emlékeket a szívünkben őrizzük, s így élnek velünk tovább.
süti beállítások módosítása