Az időjárásról mindig lehet beszélni. De vannak napok, amikor másról meg alig… A forróságot a forró ital elviselhetőbbé teszi. Erről jutott eszembe, hogy talán az is segít, ha ideteszek egy közeli képet a napról. Minden viszonylagos…

Szerző: empszi  2007.07.20. 19:29 8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr35913747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

margit2 2007.07.20. 20:30:19

Én is hallottam, hogy a forró ital jó ilyenkor... DE mégis ragaszkodik az egész családom a jó hideg ásványvízhez, üdítőhöz... %wink% Érdekes ez a kép!

ametiszt 2007.07.20. 20:39:21

ilyenkor valóban a forró tea lenne a legjobb,de nálunk sem kéri senki... szép estét!

Alessia 2007.07.20. 21:51:06

Ja, jó kép... Ehhez képest már mindjárt fázom is... :D

Rege Ata 2007.07.20. 21:54:40

Forró fürdő közben forró tea... Hmmm... Ha valakinek nem durran el a vérkeringése/veséje/mája/stb. (is/sem), akkor ama helyzetben "kicsit jobban" izzad inkább... és ha izzad, akkor párologtat, ha párologtat, akkor hűt... ;-)

2007.07.20. 22:16:08

A forró ital szerintem is jobb, meg a forró vízbe mártott törlőkendő. Nem véletlenül ez a szokás Távol-Keleten. De itthon a család szerintem (elme)orvosért kiáltana... Azt hiszem, tényleg túl kényesek vagyunk, elszoktunk a természeti környezet viszontagságaitól, így ha meleg van, szenvedünk, ha hideg van, szenvedünk, ha esik az eső, szenvedünk, ha fúj a szél, szenvedünk... SOHA nincs jó idő... Pedig csak alkalmazkodni kellene, dehát nincsennek ismereteink, technikánk.

Vica 2007.07.20. 22:21:18

affenébe, bocsi, pedig ANNYIRA figyeltem :-((((

M 2007.07.21. 06:36:07

Vica! nekem is ez a népdal jutott az eszembe, amikor írtam ezt a bejegyzést, hogy "Nyáron nagyon meleg van Télen nagyon hideg van Soha sincs jó idő, Mindig esik az eső.."

M 2007.07.21. 06:41:48

Hogy forróságban forró italt kell inni, azt onnan tudom, hogy gyerekkoromban sokat jártam ki aratáskor a földekre apámmal, aki agronómus volt a bajai gazdaságban. Az aratóknak hoztak minig forró teát nagy kannákban. Azt mondták, ez úgy működik, hogy a forró ital a testet felmelegíti, így csökken a "kinti" és a "benti" közötti hőmérsékletkülönbség, és ez elvislhetőbb az ember számára...
süti beállítások módosítása