Napok óta kerestem az egyik könyvemet. Szerintem megnéztem minden lehetséges helyen a lakásban. Reggel, amikor kinyitottam a szemem, megláttam az ágyam mellett lévő polcon. Eddig is ott volt. Hányszor van ez velünk, és miért, hogy valami ott van az orrunk előtt mégsem látjuk?

Szerző: empszi  2007.07.28. 20:07 7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr475913733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

S (Antal) 2007.07.28. 20:11:31

Ígértem Neked olyan drogot, aminek a főzete ezt megoldja. (A drog szó nem azt jelenti, amire elsóre gondol a mai ember!)

M 2007.07.28. 20:41:17

Ja, ja, ja! Csak már látnám!

Vica 2007.07.28. 22:09:32

Bizonyára a megszokás. Agyunk elsősorban az új információkat dolgozza fel folyamatosan. Ha pedig koncentráltan kersünk valamit, akkor lehet, hogy téves belső kép alapján tesszük, és mivel ragaszkodunk hozzá, nyilván átsiklunk az igazi felett. Amikor viszont elhalványul a magunk alkotta kép, előugrik az igazi, és mindjárt rálelünk. Egyébként ezt a jelenséget mi úgy hívjuk: "amit a ház elnyelt, azt elő is adja" Velem leginkább akkor fordul elő, ha valamit lerakok valahová, aztán elteszem onnan "jó helyre", és később képtelen vagyok felidézni, mi volt az a jó hely... Csak az eredetire emlékszem, bármilyen rövid ideig volt is ott az adott dolog. Ez egyébként azért furcsa, mert nálunk én vagyok a családban a megtaláló. Ha elkeveredik valami, én találom meg, bárki is volt, aki elsuvasztotta.

S (Antal) 2007.07.28. 22:23:32

Legutoljára kvantummechanikát értettem meg ilyen nehezen! Vica, Te elméleti fizikus vagy? :) :)

Vica 2007.07.28. 22:32:45

Nem, csak informatikus, programozó :-)) Meg ügyfélszolgálati ügyintéző, aki leveleket ir, az ügyfelek problémáit próbálja megoldani.

Alessia 2007.07.28. 22:40:39

M, az én laptophoz való hálózati kábelemet nem láttad....???? :) :) Mert én meg azt nem találom....

M 2007.07.28. 22:53:52

Nemtom, Alessia, most este van, a könyvet is reggel vettem észre! :) :) :)
süti beállítások módosítása