Itt a véleményed helye!

 

Az M születése

 

Információ, tapasztalat, türelem, rend, rendszer, módszer. Így született az M. M, mint módszer. Az M az én módszereM. Azaz M módszerének a neve: M.

Ez azért nem ment csak úgy magától. Ahogy teletek a hetek, a hónapok, rendületlenül és becsületesen betartottam mindazt, amit elhatároztam. A kötött étkezési időket, a megfelelő ételtársítást, a gyümölcsreggelit, a napok sorrendjét, a víznapokat is, a rendszeres mozgást, a sok tiszta vizet, a pihenést…, Minden apróságot begyűjtöttem, ami úgy tűnt, kapcsolatban lehet a sikerrel. És szépen lassan az életem egyre több területén „rendet csináltam”. Éppen úgy rendet a ház padlásán, mint a vállalt feladataim és az emberi kapcsolataim között.

Szigorúan tartottam az étkezési szabályokat, de nem kőbe vésett törvényként. Voltak közben ünnepek, lakodalom és ballagás, amikor rugalmasan alkalmazkodtam a helyzethez, és nem fosztottam meg magam a finomságoktól.

A környezetemben is egyre többen kezdtek felfigyelni a velem történő változásra. Mind többen érdeklődtek, hogy csinálom, mi a titkom. Ez indított arra, hogy még tudatosabban kutassam a túlsúllyal kapcsolatos információkat, még tudatosabban figyeljem magam. Aztán mindazt, amit megtanultam, megtapasztaltam, elkezdtem átgondolni, rendszerbe foglalni. Hozzáfogtam, hogy megfogalmazzam, átadható formába öntsem mindazt, ami ahhoz kellett, hogy onnan ide jussak. Eljött az ideje, hogy, leírjam a módszert, összeállítsak egy tematikát melynek segítségével másokat is a sikerhez vezethetek. Meg is tettem, átnéztem, átgondoltam, rendszereztem mindazt, amit elméletben és gyakorlatban az eltelt időszakban megtanultam, megtapasztaltam, elolvastam, hallottam, átéltem, ami hasznos, célszerű volt ebben a folyamatban. Tudatosodott bennem a módszer, mely a siker felé vitt. Bár ezután is folyamatosan csiszolgattam, gazdagítottam újabb információkkal, de már létezett, megszületett. Egy újszülöttnek név is kell. Ezért elneveztem. Csak így egyszerűen: M, a Módszer(eM).

Szerző: empszi  2007.07.31. 08:19 9 komment

Címkék: módszer

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr435913727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lazac 2007.07.31. 08:52:56

Jó ez a név! Minden benne van ami kell. Amióta a blogodat olvasom, nagyon sok mindent másképp látok, nézek. Mindig is foglalkoztatott ez a téma, de soha ilyen letisztult formában, érthetően megfogalmazva nem találkoztam vele. Rengeteget segítesz M, és nem győzök eléggé hálás lenni neked. És márcsak 1 nap!!! Hurráááá!!! :)

Rosslyn 2007.07.31. 09:26:22

Én is itt vagyok, csak mostanában többet gondolok, mint írok. Nem, nem tűntem el, olvaslak folyamatosan!!!

oláh Árpádné 2007.07.31. 16:56:30

Kedves M! Holnap azaz augusztus 1-én kezdem a 90 napost, már sok helyen és sokat olvastam róla, mielőtt újra belevágnék, de a blogodat elolvasva sokat segítettél. Különösen az Étrend... a Mit együnk... és a Van élet a 90 nap után, tetszettek. Ez utóbbi azért is, mert én egyszer már végig csináltam a 90 napot , /-18 kg./ de utána olyan tanácstalan az ember a hogyan továbbról. Nagyon elszánt és bizakodó vagyok, mint a többiek is, továbbra is olvasom a blogot, és jelentkezem. Köszi: Mari

M 2007.07.31. 17:16:00

Kedves Mari! Örülök, hogy itt vagy, és hogy hasznodra lehet, amiket írok. Az biztos, hogy könnyebb, ha vannak sorstársak, és megosztjuk a tapasztalatokat, megbeszéljük a nehézségeket.

M 2007.07.31. 17:17:49

Rosslyn, jó, hogy jelezted, hogy itt vagy, mert már hiányoztál.

M 2007.07.31. 17:18:33

Lazac! Holnap! :)

Blue Ocean 2007.07.31. 19:22:04

Szép estét!:-)

Lazac 2007.08.01. 05:53:20

M! Ma már máma van ma! %mrgreen%

M 2007.08.01. 06:36:00

Igen! Akkor ötkor! :D
süti beállítások módosítása