Negyedik étrendajánlat

 

Augusztus 13. hétfő
VÍZNAP

Meséltem már itt a „klubban”, hogy havonta egyszer tartok egy víznapot. Hogy ne kelljen külön megjegyeznem, hogy mikor is esedékes, újhold napjára szoktam ezt időzíteni.) Olyan az asztali naptáram, hogy jelöli a holdfázisokat.) Most hétfőn van újhold. Én most fogok víznapot tartani. Úgy gondoltam, aki rászánja magát, velem tarthat. Ezért hétfőn víznap. Aki ezt nem szeretné, viszont követi az étrendi tanácsaimat, esetleg lehet még egy gyümölcsnapja, vagy legyen számára a hétfő és a kedd is húsnap.

 Augusztus 14. kedd
HÚSNAP

Ebéd: Paradicsomleves tojással. Tökfőzelék, csirkepaprikás.

(Amióta az ételtársításra figyelő étkezés ajánlásai szerint főzök, lehetőleg mindenből kihagyom a rántást és a habarást is. Így a paradicsomlevesem sűrű fűszeres paradicsomlé egy csöpp olajjal. Húsnapon tészta vagy rizs helyett levesbetétül egész tojást ütök bele. A főzelékekbe, így a tökfőzelékbe sem teszek lisztet. Ha sűrítésre van szükség, inkább leturmixolom a zöldség egy részét. A pörkölteket nagyon bőséges pörköltalappal készítem, sok hagymát, apróra vágott paprikát dinszelek előbb, ebbe teszem a hús, s hagyom a saját levében megfőni., s csak a vége felé adom hozzá a pirospaprikát. )

Vacsora: Görögsaláta, sonka.

(Most látom, hogy egy hete is paradicsomlevest mondtam. Hát, szeretem, az igaz, de akkor legyen inkább sóskaleves ugyanúgy tojással. )

Augusztus 15. szerda
ZÖLDÉSGNAP

Ebéd: Karalábé leves, rántott patisszon párolt csemegekukoricával.
Vacsora: krumplisaláta

Augusztus 16.csütörtök
TÉSZTANAP

Ebéd:Ttarhonyaleves Zöldséges pizza
Vacsora: Paradicsompaprika-saláta pogácsával.

A tarhonyalevest úgy készítem, hogy a tarhonyát és a hagymát kevés olajon sózás után pirítom, hozzáadok jó sok felkarikázott leveszöldséget, felengedem, majd hozzáadom a pirospaprikát.

Augusztus 17. péntek
GYÜMÖLCSNAP

A család ehet például kolbászos bableves és tojásos nokedlit salátával.

Szerző: empszi  2007.08.11. 09:28 8 komment

Címkék: m étrendajánlat

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr965913709

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

S (Antal) 2007.08.11. 14:18:19

A Hold járása és a víznap közti kapcsolat érdekelne engem.

Lazac 2007.08.11. 18:45:21

én ivónapot szoktam tartani...ebbe belefér az ivójoghurt is, és a krémleves is, betét nélkül, meg gyümölcslé.....

szepy 2007.08.11. 19:02:15

Én csak kellemes estét, és, szép vasárnapot kívánok holnapra.

Vica 2007.08.11. 20:04:39

Á, én nem tudnám még a víznapot megtartani, a gyümölcsnap is csak 2. alkalommal sikerült. De holnapra már kész a lavórnyi gyümisaláta :-)) Meg tartalékoltam banánt és szőlőt. Esetleg úgy, ahogy Lazac, talán.

M 2007.08.11. 20:16:15

Vica! Csak úgy csináld, ahogy jólesik. Tudod, nem vagyunk bütetésben. S ne felejtsd el figyleni magad, hogy hogyan reagálsz a változásokra! :)

M 2007.08.11. 20:16:58

Köszönöm, Szepy!

M 2007.08.11. 20:18:20

Lazac, szerintem ez is jó. Hasonlót én is szoktam csinálni. Használ a közérzetemnek adott esetben.

M 2007.08.11. 20:19:36

Anti, én erről nem tudok többet. De biztosan van, aki igen.
süti beállítások módosítása