Honlaptervem

Újabb nagy terveim vannak. Napok óta tanulmányozom, hogy milyennek is kell lennie egy honlapnak. Igen, igen, szeretnék én is egyet. Már vannak terveim, de még finomítanom kell őket. Nagyon izgalmas dolog. Ezért mostanában kevesebbet is szomszédolok itt a blogon. De azért még éppen annyira szeretlek benneteket, mint eddig.  Csak úgy alakult, hogy kénytelen vagyok képernyőn olvasni a sok honlapépítő okosságot is, és ebből a tevékenységből csak korlátozott mennyiségre vagyok képes. Eddig azt csináltam, hogy kinyomtattam az érdekes anyagokat, s elolvastam papíron. De kifogyott a nyomtatómból a festék, s amit pótpatronnak hittem, arról kiderült, hogy annak ellenére, hogy betehető a nyomtatóba, a gép mégsem ismeri fel. Most csak reménykedhetek abban, hogy egy másik patron megoldja a gondot, és nem a nyomtatónak van baja. Úgy emlékszem, most májusban vettem. Persze, még garanciális, csak mégsem hiányzik az ezzel kapcsolatos intézkedés.De még ez sem tudta elrontani a honlapépítő kedvemet! És azért a szomszédolást is vissza fogom szorítani a képernyőolvasó időmbe.  

Szerző: empszi  2007.08.11. 20:07 4 komment

Címkék: m

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr255913708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vica 2007.08.11. 22:09:54

Remek .-)) A partonnal az is baj lehet, hogy újratöltöttet sóztak rád, és ezt egyes típusok valóban nem ismerik fel.

Vica 2007.08.12. 06:46:00

Kicsit utánakotortam, sajnos nem találtam meg azt, amit olvastam, de itt van pár infó: ://forum.hwsw.hu/index.php?act=Print&client=printer&f=20&t=82860 ://mobilnegyed.pcworld.hu/story.php?sid=8841&p=3 ://www.pcworld.hu/story.php?sid=8987 a HTTP-ket be kell az elejére írni, a teljes linkkel együtt nem tudtam ezt a kommentet elküldeni

Lazac 2007.08.12. 07:20:33

Örömmel várom a honlapot M! Biztosan az is nagyon érdekes lesz.

margit2 2007.08.12. 12:56:04

HONLAP? Kiváncsian várom! Remélem fórum is lesz! %wink%
süti beállítások módosítása