Itt a véleményed helye

Megérkeztem?

Ebben az életben minden megérkezés egy újabb indulás

Annak hogy célhoz érjünk, előfeltétele, hogy konkrét céljaink legyenek. Csak akkor tudjuk, hogy célhoz értünk, ha kitűztünk valamiféle célt. Ennek hiányában csak összevissza kanyargunk különféle utakon.

Azon a nevezetes kilencvenegyedik napon kitűztem magam elé egy célt. Normál testsúlyú akartam lenni a kövérasszonyság helyett. És egészséges, is akartam lenn, és jól akartam lenni. Elértem ezt a célt! A testtömeg-indexem a megfelelő tartományban van, a vérnyomásom normális, a laboreredményeim hibátlanok. Kapok rendesen levegőt, és nem fáj a lábam, könnyen fölmegyek a lépcsőn és a dombon. És nem utolsó sorban beleférek a fürdőruhámba. Rengeteg tudással és tapasztalattal gazdagodtam, kinyílt előttem egy új világ. Megfizethetetlen és sorsfordító élmény volt ez az utazás!

Ahova indultam, megérkeztem. Az elért eredmény azonban mára már eszközzé vált, és ez a hajdan volt célból lett eszköz segít az újabb céljaim felé, újabb izgalmas, érdekes utakon. Ez így van rendjén…

Szerző: empszi  2007.08.30. 06:13 10 komment

Címkék: m állomások

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr875913692

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ircsike 2007.08.30. 06:20:34

Jo peldakep vagy es erot, biztatast adsz az altalad bejart uttal mindenkinek, akinek ezen az uton kell(ene) jarnia. Koszonom az irasaidat!:)

M 2007.08.30. 06:24:51

Jó reggelt Ircsike. Én meg a kedvességedet köszönöm. A nagy utakra sok erő kell. És mindig újabb erőt ad, ha egy-egy kedves emberrel találkozom útközben. Tehát nemcsak adok kapok is, például Tőled! Legyen szép napod! :)

ametiszt 2007.08.30. 09:29:22

szia M! ez egy nagyon jó mondat,minden megérkezés egy újabb indulás... legyen ma is szép és vidám a napod!

szonika 2007.08.30. 10:43:36

:-) (erre a bejegyzésre, és a kommentekre muszáj volt egy egyetértő mosolyt írnom)

Lazac, aki vadevezős 2007.08.30. 12:45:58

Egyetértek.:) Amíg nem tudod hova akarsz menni, bolyongsz....én már tudom hova akarok menni, most keresem a megfelelő útjelzőket. A kötött idejü étkezések egy hét alatt nem hoztak eredményt...lehet, hogy nálam lassabban megy? Na majd meglátjuk.

M 2007.08.30. 13:29:28

Lazac! Türelem és figyelem! A kötött idejű étkezés egy elem, leginkább az önismeretet és a függőségtől való szabadulást szolgálja. Hosszabb távon! Többek között azt mondta nekem a Doktor Pszichiáter, hogy "sokat tud, keveset használ!", nos, azóta én már sokkal többet használok a tudásomból, és most én mondom ezt neked. Meg azt, hogy TÜRELEM!!!! Ha az iskolakezdési cunami elvonul, akkor megint megihatnánk néhány liter viezt együtt. :) :) :)

M 2007.08.30. 13:30:33

Ametiszt, Szonika, nektek is szép napot! :)

margit2 2007.08.30. 19:59:15

...és az újabb célok? %wink%

M 2007.08.30. 21:07:57

Margit! Hétfőtől...! ;)

Lazac, aki vadevezős 2007.08.31. 08:39:22

De jó M!!!!!! Nagyon szívesen megiszok veled pár liter vizet ismét.:) Várok, hogy a cunami elvonuljon.:)
süti beállítások módosítása