Minden jó, ha jó a vége?

 

A vége tulajdonképpen jó lett. Mert már, amikor bekerültem a vizsgálóba, s az orvosok megnézték, hogy hogy gyógyul a sebem, jó volt hallani, hogy minden rendben van. Meg azt is örömmel hallottam, hogy természetes, hogy türelmetlen vagyok, de mégse tegyem, mert a lehető legjobb úton haladok a gyógyulás felé. Rengeteg olyan komplikáció lehetne egy-egy ilyen eset kapcsán, melyeket én mind megúsztam… (Végül is úgy érzem, hogy egy nagyon brutális pakliból a legjobb lapot húztam.)

De ami ez előtt volt, az valami katasztrófa. Három órát ültem a váróban, vagyis a folyosón. Én legalább ültem. Rengeteg beteg álldogált, támasztotta a falat, mert szék az már nem jutott, legalább is az ajtó közelében. S mindenki abban reménykedett, hogy őt szólítják hamarosan, s nem mert messzebb menni. Volt ott számtalan beteg kísérő nélkül, szerencsétlen öregek, akiket a mentő elhozott valamikor reggel, s majd ha úgy délután táján, ha  ismét úgy jön ki a lépes, akkor haza is viszi őket. Ült mellettem is egy nagyon elesett néni, akinek nem tudtam segíteni. Azóta is nehéz szívvel gondolok rá. Még jó, hogy akadt olyan várakozó, aki kicsit jobb állapotban lévén tudta egy kicsit pártját fogni.

Nem tudom, ki tehet minderről, ki a felelős. Az ott dolgozók biztosan nem. Azt láttam itt is, meg még bent a kórházban is, hogy az orvosok és az ápolók megállás nélkül dolgoznak…

A tegnapi nap – most úgy érzem - több nappal visszavetette a gyógyulási folyamatomat. Tegnap tejesen kész voltam, s ma is alig lézengek. Talán két hete voltam így.

Szerző: empszi  2007.10.04. 11:49 5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr305913686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vica 2007.10.04. 14:04:16

Kedves Gyöngyi! Nagyon örülök, hoyg az eredményeid jók. Nem csoda, ha kicsit visszaestél, a 3 órai várakozás semmiképpen nem tett jót. ehhez még hozzá a rémes állapotok miatt szenvedő betegtársak látványa, a normális együttérzőképességű emberben kiveri a biztosítékot. Sajnos, ezek egyáltalán nem új jelenségek. Az elmúlt pár évben anyuval megjártunk több műtét miatt 3 kórházat is (meg előtte a szükséges vizsgálatok sorozatát). Kétségtelen, a dolgozók megtettek minden tőlük telhetőt, de a rendszer úgy rohadt, ahogy van. A megoldást sajnos nem tudom. De nem is mi, itt és most fogjuk megoldani ezt a problémát, így inkább pihenj, gyógyulj.

Ircsike 2007.10.05. 06:17:13

Draga M! Ne gondolj most a magyar egeszsegugy aldatlan allapotara. Legyen tele a szived, lelked pozitiv gondolatokkal, mert ez jobban elosegiti a gyogyulasodat. Mosolyogj, mert eletben maradtal es hamarosan ismet jol leszel. Kivanom Neked, hogy naprol-napra erosebb legyel. Szurkolok nagyon! Legyen vidam es szep a hetveged!:)

Lazac, aki vadevezős 2007.10.05. 15:36:32

remélem nem túl sűrűn kell menned ellenőrzése. Otthon sokkal jobb a lelkednek. Gyógyulj...mert inni akarok!!!! Vizet, veled. %lol%

Rosslyn 2007.10.05. 16:56:49

Örülök, M, hogy itt vagy újra! További jobbulást neked! Csak pihenj, pihenj, amennyit csak tudsz! Millió puszi!

szepy 2007.10.06. 20:00:07

M! Nagyon sajnálom hogy beteg voltál, és kívánom, hogy mielöbb meggyógyulj. Sok erőt, és kitartást kívánok.
süti beállítások módosítása