Ma megint szebben süt a nap

 

Az elmúlt napokban nem voltam valami jól. Fájt a sebem is nagyon, erőm sem volt, csak feküdtem szinte egész nap. Most egy kicsit jobban érzem magam. Megint szeretnék kimenni az udvarra, szépen süt a nap. Ezt a tervemet még délelőtt valóra is váltom.

Már nagyon jó lenne, ha hozzá tudnék fogni a történetem elmeséléshez, mert egyre jobban zavar, hogy még mindig nagyon sokan azt hiszik, hogy az én nemtörődömségem és hősködésem okozta ezt az egész bajt.

A másik, ami egyre nehezebb, hogy belássam, hogy valóban ez van, hogy lassan hat hete vagyok beteg, s még mindig nincs vége. A szülőket is egyre türelmetlenebbnek érzem, s meg is értem őket. De az is lehet, hogy rájuk is a saját türelmetlenségemet vetítem ki. Szinte lelkiismeretfurdalásom, hogy még mindig az ágyat nyomom. Pedig talán ennek az egész történésnek az lehetne az egyik legnagyobb tanulsága számomra, hogy ne csak értsem, hanem érezzem is, hogy elsősorban magamért tartozom felelőséggel. S tanácsként is csak úgy mondhatom hitelesen, ha igaz szívemmel így is élem meg.  

Szerző: empszi  2007.10.09. 10:14 6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr45913685

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vica 2007.10.09. 10:36:27

Kedves Gyöngyi! Remélem, kellemes és pihentető, gyógyító sütkérezéssel töltöd el a délelőttöt az udvaron. A türelmetlenség nem vezet jóra, sokszor hagyni kell az időt, kifejthesse áldásos gyógyító tevékenységét. A te dolgod most az, hogy erőre kapjál. NE azzal törődj, mit mondanak mások, főleg azok, akik téged okolnak bármiért. Ugyan ki az az ostoba, aki önmagának ekkora bajt okoz tudva?? Gondolom, ugyanezek az emberek rónának meg a leghangosabban, ha eleget törődve önmagaddal, őrájuk jutott volna kevesebb időd. Most is az a problémájuk, mikor gyógyulsz már meg, hogy az ő dolgaikkal törődhess végre?! Tényleg inkább az egészséged visszanyerésével foglalkozzál. Ha ebbe beletartozik az is, elmondod, mi is történt veled, annál jobb, okulhatunk belőle és te rendezed a gondolataidat. De semmi esetre se erőltessed, csak annyit üljél a gép előtt, amennyi semmiképpen nem árthat. üdvözletel:

Csillagvihar 2007.10.09. 10:44:04

Az egész blogod arról szól, hogyan figyeljünk magunkra, hogyan tegyünk jót magunknak, a szervezetünknek. Gondolom, azért van ez így, mert ezt az utat kerested, találtad és éled. Így viszont téged nem szabad, hogy a kételkedők, gyanusítgatók elbizonytalanítsanak. A gyógyulásodhoz pedig idő kell, ne türelmetlenkedj, a szülőknek pedig nem fáj a te fájdalmad.

Lazac, aki vadevezős 2007.10.09. 12:50:41

M! Csak magaddal foglalkozz kérlek...gyógyulj meg, ez a legfontosabb....ölellek

2007.10.09. 17:02:27

Köszönöm Nektek a megerősítést! Jó, hogy itt vagytok! :) Gondoljatok rám holnap, hogy könnyebb legyen, mint a múlt szerdán!

M 2007.10.09. 17:04:38

Nocsak! A gépem elfelejtett? Én voltam az előbb is.

skyppy 2007.10.10. 05:22:19

..Nagyon örülök,hogy itt vagy!....és minden előttem szólónak igaza van...én biztosan megvárom amíg felépülsz és ujra írni fogsz, nem sürgetlek,hanem minden kicsi bejegyzésednek örülni fogok....azthiszem nem a környezeted türelmetlen, hanem te magad.... ..szóval, csak nyugi....mindennek eljön a sora... ...na ezt az egyet tudom biztosan....:-))))))
süti beállítások módosítása