A nagy fogyás

Lehet, hogy az a baj, hogy én még soha nem néztem valóságshow-t, és így alapból is sokkolt az élmény. Ezzel együtt kíváncsi vagyok, mit lehet ebből kihozni. Köztudottan nagy a tűrőképességem, s bizonyos célokért jelentős áldozatokra is képes vagyok – egy ideig. Aztán meg ízlések és a pofonok is különböznek - ugyebár. Lehet, hogy jobb lett volna egy pofon? No, jó - a kisebb fajtából, mert azért annyira nem érdemes mellre szívni a kérdést, hiszen ebben a műsorban már mindenki nagykorú. Igaz, a nézők között nyilván nem mindenki, viszont ők meg nagykorú felügyeletével nézik. És ezek a nagykorúak majd szépen elmagyarázzák nekik, például azt, hogy Gabi néni nem azért nevezi a versenyzőket picikéimnek, mert nem veszi őket emberszámba, hanem azért mert ilyen jópofiságot ír elő neki a forgatókönyv, és ez egy ilyen műsor. Meg aki kövér, az egyébként is sok mindent megérdemel, hiszen mértéktelen nagy zabáló, ami látszott ugye a műsorban is. A kaja az élete, de most hősködik a teli hűtőszekrények előtt…

No jó, első nekifutásra elég ennyi. Különben sem érte el még az energiaszintem a minimumot a gondolkodáshoz… De mivel minden jó valamire, hát ez is most motivál, hogy helyrejöjjek végre, mert azért van még itt mit mondani.

Szerző: empszi  2007.10.10. 20:33 8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr545913683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rosslyn 2007.10.11. 17:56:02

Ez Picikéim/kicsikéim dolog engem is bosszantott. Meg nem nagyon derül ki a műsorban sok dolog. Pl. az első méreckedés egy hét után volt? Ja, M, képzeld, egy hónap alatt - nemtomhogy - 6 cm ment le a csípőmről. A mérleg nem moccan. Ezer köszönet a centiméter-méregetős ötletedért! Ajánlottam másnak is, aki fogyózik és nem mozdul lefelé a mérleg - bár én látom a vékonyodást. Remélem, megfogadja a tanácsot!

Vica 2007.10.11. 21:25:02

Kedves M! Nehogy már ezen az ostoba műsoron felbosszantsad magad... Én ugyan nem nézem, már eleve azért sem, mert "valóság show", ami ugyebár köszönőviszonyban sincs a valósággal. A korábbiakba valamelyikbe belekukkantottam, de annyi elég is volt egy életre a műfajból. Tudjuk, rengeteg módon le lehet fogyni (valamelyik fiatalnői lapban 12 féle módot írnak, amelyeket a különféle sztárok használnak), aztán az eredmény vagy tartós, vagy nem, de inkább az utóbbi. Nem ér az egész műsor ennyit, amennyit beszélünk róla... Te csak gyógyulj türelmesen :-))

Lazac, aki vadevezős 2007.10.12. 10:41:00

Ez az egész nem arról szól, ami a neve....%confused% sajnos...ismét egy nagy átverésnek lehetünk tanui...a média részéről. Ne húzd fel ezen magad...gyógyulj, most ez a dolgod. Pusza

M 2007.10.12. 14:06:59

Rosslyn! Nagyon örülök! :)

S (Antal) 2007.10.12. 23:12:48

Szasz! Napi tizennégy óra a munkahelyen, és olyan sovány lehet bárki, mint én. És TV akkor se látnék, ha lenne otthon. Mi az a valóságshow?

Lazac, aki vadevezős 2007.10.14. 17:01:16

M kedves! Módosultak kicsit a holnapi dolgaim. %confused% Meghívást kaptam egy fotókiállításra, ami 5-kor kezdődik...így nem tudok hozzád bemenni, ne haragudj, hamarosan pótolom ezt a mulasztásom. Addig is jövök, olvaslak, és ölellek szeretettel.

M 2007.10.14. 18:33:30

Lazac! Sajnálom. De ha máskor jössz, akkor is örülök majd Neked. Sok puszi!

Lazac, aki vadevezős 2007.10.16. 10:38:01

Igyekezni fogok drága...lehet, hogy majd ebben a 3 szabadnapban....elszaladok kicsit, de előtte értesítelek. Pusza
süti beállítások módosítása