A hosszú élet titka

Már megint régen írtam ide, ez igaz. Nincs semmi bajom, csak nem tudom eldönteni, hogy mit mondjak el abból, amit most van. A betegség témát már írni is unom, hát még hogy unhatja, aki olvassa, meg különben is azt mondtam, hogy vége. Pedig még ez is benne van a pakliban. Egyik nap jobban vagyok, és túlfeszítem a húrt. Többet ülök a gép előtt, mint az ésszerű lenne, ez volt hétfőn. Aztán következő nap meg alig lézengek, ez volt kedden. Ha szerda, akkor kórházi felülvizsgálat, ez volt tegnap. És ez megint szivatósra sikerült. Az egész délelőttöm ráment, délután meg győztem kipihenni. A betegség témán túl a honlap-építést a központi problémám, de nem tudom, hogy ilyen primitív piszkozatok stádiumában szerencsés-e közzétenni a webcímemet. Ha megteszem, aztán majd jól szégyellni fogom. Viszont…

…hallottam egy nagyon biztató mondatot, miszerint a folyamatos tanulás a hosszú élet titka. Nos, ez jó hír, mert még rengeteg tervem van, amelyekhez szükségem van néhány évre meg egy csomó tanulásra.

Szerző: empszi  2007.11.08. 06:23 8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr155913648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

loydi 2007.11.08. 07:52:38

...azért csak had lássuk azt a webcímet!

kiezem 2007.11.08. 12:18:01

M! ... Koszonom! :) Oszinten kivanom, h. osszejojjon a tanulnivalok mennyisegevel egyenesen aranyos hatralevo ev, sot TÖBB!! :) muti a webcimet , pls! :)))))))

Gabi 2007.11.08. 12:34:31

Én is kiváncsi vagyok az új weblapodra.

Miszlai Erika 2007.11.08. 17:56:50

Kedves Gyöngyi néni! Most hallottam arról, hogy milyen szörnyű dolgokon ment keresztül. Mielőbbi gyógyulást és pozitív hozzáállást kívánok!

Lazac 2007.11.08. 19:55:18

Én még várok egy kicsit a kíváncsiságommal...amíg nem érzed úgy, h valóban meg szeretnéd mutatni.%wink% Legyél jóóó hosszú életű, azt kívánom. %smile%

M 2007.11.11. 16:46:51

Loydi, Gabi, Kiezem, a türelem rózsát terem, vagy valami ilyesmi. :) :) :)

M 2007.11.11. 16:48:09

Erika! Köszönöm, igyekszem! :)

M 2007.11.11. 16:49:32

Lazac! A szokásos!!!! :)
süti beállítások módosítása