„Gyakran válságra van szükség, hogy áttörhessünk világunk szokványos modelljén. A válság ajándék, lehetőség, s talán annak megnyilvánulása is, hogy szeret minket az élet, hiszen csalogat, haladjunk túl azon a táncon, amit most járunk.”

Leslie Lebeau

Szerző: empszi  2007.11.11. 17:25 9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr805913646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2007.11.11. 18:18:35

Nem hiszem, hogy a válság ajándék lehetne. Bár sose kellett volna válságokon átmennem. Az új valóság, új minőség megismerése, azt hiszem, öncsalás. Valamivel csak ki kell segíteni magunkat.

Gabi 2007.11.11. 20:43:41

Én sem szeretem a válságos helyzeteket. szerencsére nagyon ritkán találkozom vele, és igyekszem messziről elkerülni.

Lazac 2007.11.12. 09:08:22

Ez a kép annyira nagyon jóóóó...emlékszem amikor 20 év múlva megtalálta a fotós ugyanezt a lányt...az NG címlapján újra bejárta a világot a két kép egymás mellé téve őket. Nagyon jó volt...és az idézet találó. Drága M, szép napot kívánok.

skyppy 2007.11.13. 20:10:03

....ha válságban vagyok, úg érzem,hogy nem szeret az élet,elhagyott mindenki...de ösztönöz és arra késztet,hogy terveket gyártsak ..hogy túléljek...szerintem a válság olyan mint a bozót tűz....feléget mindent, de az újrakezdés lehetőségét teremti meg...:-))

S (Antal) 2007.11.13. 20:13:54

It most két nézet csap össze annyira szépen, hogy csak csodálom a kommentelőket. Ha a cél, maga az élet, és minden részcél is azon belül marad, a válság tényleg nem ajándék. Az immanens világban rossz. De ha transzcendens céljaink vannak, a válság transzcendens vetülete, következménye immanensen is előbbre visz. Köszönöm, hogy segítettetek erre rájönnöm!

M 2007.11.14. 17:22:55

Mit is fűzheték hozzá?

M 2007.11.14. 17:25:24

Lazac! Nem is tudtam ezt! Én csak ezt a Nat. Geo-s képet ismertem. Hol lehet megnézni a párját?

S (Antal) 2007.11.14. 17:36:09

Megmutattam a képet tanítványaimnak. Rettentően kiakadtak a lányon, hogy lehet ilyen igénytelen, hogy nem pénz kérdése az arcot megmosni, a szakadt kendőt megvarrni. Ők ilyen koszos arccal rosszul éreznék magukat. Kb egyidősek ezzel a lánnyal, és az ország legszegényebb falujában laknak.

Lazac 2007.11.15. 05:39:40

M! Sajnos nem tudom, talán az N.G. arcivumában, ha jól tudom van wrb oldaluk.
süti beállítások módosítása