"Egy asszonynak, aki a végzete ellen panaszkodott, ezt válaszolta a Mester:
-Te alakítod a végzetedet.
-De arról én nem tehetek, hogy nőnek születtem.
-Hogy valaki nőnek születik, az nem végzet. Az a sors. A végzet az, hogy hogyan fogadod el női mivoltodat, s mit hozol ki belőle. "

Anthony de Mello

Szerző: empszi  2007.11.15. 05:32 10 komment

Címkék: idézet

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr55913644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lazac 2007.11.15. 05:42:29

szeretem De Mello gondolatait...szerintem is magunk alakítjuk az életünket. Amiben most kínlódok (még mindig) ezt is én idéztem elő, az akkori döntésemmel...ergo magamnak is kell kimászni belőle...nos ez sokkal nehezebb, de menni fog. %smile% Szép napot drága, 3 napig nem leszek, de majd jövök megint.

M 2007.11.15. 05:57:32

Minden jót, Lazac! Puszi! :)

Lazac 2007.11.15. 06:00:56

Köszi M...neked is. %smile%

Blue Ocean 2007.11.15. 06:58:52

Én pl. nem is szeretnék férfi lenni.:-)) Szép napot!:-) Ölellek!

S(Antal) 2007.11.15. 10:42:40

Én pl. alázattal elfogadom, hogy férfi vagyok, még akkor is, ha ANYÁNAK LENNI a Jóistenhez sokkal közelebbi állapot. Kedves Gyöngyi! Én most csupa olyan dolgot teszek, aminek szinte semmi immanens eredménye. SZiszfusz hozzám képest egy sikerorientált amerikai filmhős. Ennek ellenére tennem kell, mert csak így törhetek ki a rámbízott háromszáegynéhány emberrel együtt a válságból. És karmikusan (transzcendens eredményességgel) sikerülni is fog.

M 2007.11.15. 12:17:48

Blue, én is szeretek nő lenni. Így pl, nem "gáz", ha sírok. Mert azt is szoktam. Ha nem engedem meg magamnak, hogy sírjak, amikor kellene, akkor fejgörcsöm lesz, nos ezt meg nem szoktam választani, inkább a könnyek. (Persze, más jó is van benne - mármint a női létben! :)))) )

M 2007.11.15. 12:24:54

Anti, én egy kicsit másként látom a helyzeted. Ugyanis, amit teszel, annak nagyon sok eredménye lesz, igaz, nem holnap. Nemcsak azt gondolom eredménynek, ami azonnal megvan és látványos. Ha így lenne, akkor nemigen lennének nagyobb épületek, műalkotások stb. stb. Szerintem akkor eredménytelen valami, ha már tizedszer csinálod végig ugyanazt, s tizedszer szúrod el épp ott. No, akkor biztosan mást, máshogy kell csinálni. De inkább a második, mint a tizedik sikertelen kísérelt után.

Blue Ocean 2007.11.15. 22:19:04

Jó éjt!:-) Ölellek!

skyppy 2007.11.16. 05:14:59

..meg sem fordult soha a fejemben,hogy lehetnék más is mint nő és anya....de az se hogy megkérdőjelezzem egy férfi fontosságát....nem...a nőnek kell az a támasz amit egy férfi nyújthat,így vannak kitalálva....ha szerencséd van támaszod,védelmződ,szeretőd....Te magad....nekem az volt....van..:-))

marisom 2007.11.16. 06:09:24

én is szeretek NŐŐŐŐ lenni! Szép napot!
süti beállítások módosítása