A Skorpió jegyében

Nem tudtam aludni az éjszaka közepén. Éjfél után elkezdett esni a hó. Két óra felé már fehér volt az egész világ. Először olvastam, de aztán leoltottam a lámpát, engedtem a gondolataimat áramolni. Rám jött a leltárkészíthetnék. Mit tettem az elmúlt negyvennyolc évben. Iskolák, barátok, család, gyerekek, ház, kutya, macska, tanítványok, néhány kisebb-nagyobb utazás, milliónyi leírt betű… és sok-sok tapasztaltat. Éppen elég ahhoz, hogy egy új korszak kezdődhessen. Vagy lehet, hogy azért egy-icipici még hiányzik…?

Szerző: empszi  2007.11.18. 19:49 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr735913640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lazac 2007.11.18. 20:21:28

Jó ha néha leltárt készitünk magunkban...én is szoktam, aztán teszem tovább a dolgom.

klikk 2007.11.18. 20:29:43

Néha meg van, hogy sikerül változtatni azon, amin akarunk.

M 2007.11.19. 07:13:16

Lazac, Klikk, a leltár megvan, az akarat megvan..., kíváncsi vagyok... :)
süti beállítások módosítása