Kíváncsi vagyok


Szeretném azt mondani, hogy nem érdekel, hogy ki olvassa, amit ide a blogba írok, de ez nem lenne igaz. Mondhatnám, azt is, hogy nem számít, hogy hány látogatóm van egy nap, ez ugyanúgy nem igaz, mert örülök, ha többen jönnek. Ugyanúgy az sem teljesen közömbös, hogy hányan jelezték hogy itt jártak. Sokat agyaltam már azon is, hogy mitől függ, hogy egy-egy nap hányan néznek be hozzám. Attól, nem lehet, hogy aznap mit írtam, hiszen, azt előre nem tudhatják. Az, hogy mit írtam régebben? Mi érdekli az embereket és mi nem? S ha meglátogat valakit, mikor szól, hogy ott járt és mikor nem? No, és honnan lesznek látogatók? És ki jöhet például olyan országból, ahol tudtommal nem is lehet ismerősöm? Hogy talál rá valaki egy blogra? Hogyan lesz belőle visszatérő olvasó? Az biztos, hogy a szomszédolás növeli a látogatottságot. De valami nagyon különös módon. Döbbenten tapasztaltam, hogy amikor hosszú idő után körbenéztem, szinte percek alatt megnőtt a látogatottságom, de nem annyival, ahány helyen jártam. Tegnap komolyan reménykedtem benne, hogy kiderül, hogy ki volt az ötezredik. De ez nem történt meg. Egészen elképedtem magamon, hogy milyen kíváncsi vagyok….

Szerző: empszi  2007.11.25. 11:24 14 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr755913629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szonika 2007.11.25. 11:39:07

:) Az én kíváncsiságom az ilyen látogatottságot illetően olyan szinten elfajult már, hogy sokszor ip cím alapján is meg tudom mondani, kik jártak aznap nálam. :))

M 2007.11.25. 11:46:13

Én azt nem tudom megnézni, de ha tudnám, megnézném! :)

Manólány 2007.11.25. 12:29:42

Én is függő lettem. Ha hazaérek az az első, hogy megnézem ját e valaki nálam. S be kell vallanom szomorú, vagyok ha nem. Én sem tudom megmondani miért, hiszen sokakat csak egy név alapján tudom azonosítani. Lehet sőt biztos az utcán találkozva elmennénk köszönés nélkül egymás mellett. Mégis valami miatt nagyon fontossá vált az életembe a "blogos barátság".

Vica 2007.11.25. 18:38:52

Nekem (még?) nincs blogom, de van néhány, amit lelkesen olvasok. Az egyik ez, a másik a barátnőmé, a lányáé, ill. a kislány barátaié. Ezekbe bele is szólok, kommentelek, bár személyesen nem mindőjüket ismerem. Az ember a netezés közben minduntalan belebotlik blogokba, biztosan sokan vannak, akik direkt keresik őket. Aztán ha megtetszik, amit épp olvasok, visszanézem a korábbiakat is, és vagy ottragadok, vagy nem (én inkább nem, nehezen ismerkedem még interneten keresztül is). Vannak pl. a tematikus blogok (politika, főzőcske, stb.), ezekbe hamarabb bekapcsolódik az ember. Viszont a legizgalmasabbak szerintem nem ezek, hanem a tényleges naplók. De ezekbe kommentelni nehéz, ha nem ismerjük valamennyire az írót, legalábbis nekem. De szívesen olvasom, mert bepillantást enged más emberek lelkébe, gondolataiba, és ezáltal saját magamat is jobban megismerhetem, megérthetem. Arra kíváncsi lennék, hogy vajon tudnék-e olyan nyílt lenni, mint a fent említett kislány (a blogját korábban beírtam ide), vagy mint te, kedves Gyöngyi...

margit2 2007.11.26. 20:20:04

Igen, fontos, hogy hányan és kik, de nagy jelentőséget azért nem érdemes tulajdonítani neki! %wink%

Charma 2007.11.26. 23:17:54

én nem is tudom, egy darabig nekem is fontos volt, mindig követtem, hogy hányan olvasnak, aztán éppen ez kezdett blokkolni az irásban. mostanában kevesebbet irok, főleg, ha szükségét érzem és nem azért, hogy nehogy elveszitsem az olvasóimat. kommentelni is akkor szoktam, ha van ténylegesen mit hozzászólnom és nem azért, h viszontkapjak kommenteket. már nincs is időm mindenkihez mindig beirni, de olvasok hűségesen :D

Lazac 2007.11.27. 07:32:53

M drága! Én bevallom az őszintét ebben a pár napban nem jártam itt...de hát mással vagyok elfoglalva.:) Nézd ezt el nekem...mert boldog vagyok, nagyon:) Amikor jövök akkor irok is, mint most is. Szép napot neked.

M 2007.11.27. 08:02:59

No ná, hogy elnézem, Lazac! És örülök az örömödnek! :D

M 2007.11.27. 08:05:48

Charma, velem is hasonlóan lesz, ha a hosszú táppénz után visszamegyek dolgozni. De azért jó érzés, hogy jöttök, ha tudtok.

M 2007.11.27. 08:08:16

Vica, azért annyira nyílt én sem vagyok... de ennyi talán elég is. Kellenek egyre zártabb belső körök...

M 2007.11.27. 08:09:10

Margit, szerintem ez az arany középút, amit mondasz.

M 2007.11.27. 08:13:34

Manólány, szerintem ezek nagyon érdekes emberi viszonyok. Igazából még nem tudtam helyretenni ezt az egészet. Majd néhány év múlva mondanak róla ki tudja miket az okosok. :)

Ircsike 2007.12.01. 05:24:44

Meg az is lehet, hogy en voltam az otezredik...:) csak mostanaban nem irtam kommenteket... :(

M 2007.12.01. 07:12:11

Ah, már sose tudom meg biztosan. De akkor inkább úgy döntök, Te voltál! :)
süti beállítások módosítása