Ó, most nagyon büszke vagyok magamra! Sikerült átméreteznem úgy ezt a képet, hogy beférjen ide a blogba. No, ezt most csináltam életemben először. Persze, tudom, nem olyan nagy dolog ez, úgy utólag, amikor már megvan az az érzés, hogy „hát ezt a hülye is tudja.” De amíg odáig eljutsz!

Szóval ez a Plimp nevű macskám. Arról akartam írni, hogy ma milyen szép idő volt, s kint voltam az udvaron több mint egy órán át. S az állataimmal kommunikáltam. Ez négy macska és két kutya. A macskák: Plimp, Kutyatáp, Ciszter és Picúr. A kutyák: Bundás és Mancs. Mindannyian kint laknak, mert ennyi állatnak kicsi lenne a lakás, és hogy némelyik bejöhet a másik meg nem, az igazságtalan lenne. No, de ezt a témát felülírta, hogy át tudom méretezni a képet, s már olyanokat is be tudok majd ide tenni, amelyek eddig túl nagyok voltak. Ez a nap fő attrakciója számomra!

Szerző: empszi  2007.11.28. 19:45 9 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr765913624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

S (Antal) 2007.11.28. 20:44:42

Szia Macska! Ilyen arccal éritekel, hogy egyébként hasznotok nélkül is befogadjon az ember titeket. Szia Gyöngyi! Jó a kép! A munkahelyemen olyan mánia tört ki, hogy mindenki mindenkit cicának hív. Tudom is, miért, de az nem publikus. Csak annyit, hogy a cicafiuk miatt. Nálunk nagy igazságtalanság van, ugyanis az egyik kutya bejöhet, a másik nem.

margit2 2007.11.28. 20:53:26

M! Erre büszke is lehetsz, mert a régi bloggerek között is van, aki nem tud képet méretezni... A cicus nagyon édes! %smile%

Vica 2007.11.28. 21:05:48

Nagyon aranyos cica :-)) Te pedig ügyes vagy, nagyon :-)) Nálunk minden állat bejöhet, de csak igazi farkasordító hidegben alhatnak bent, na meg nyáron a nyitott ajtón-ablakon ki-be járnak. Háát, kicsit koszos szokás, az már igaz :-))

skyppy 2007.11.29. 04:43:11

..ügyes vagy, ez csak a kezdet,majd meglátod, sablont is fogsz nemsokára szerkeszteni...:-)))...a macskák nekem is kedvenceim, de nálunk most csak kutya lehet...(a férfiak márcsak ilyenek)...:-)))))))

Blue Ocean 2007.11.29. 09:37:05

Anno nekem is ugy mutatta meg a lányom hogyan kell méretezni!:-) Én sikra nem értettem hozzá. Most is csak egy kicsit.:-) Puszillak!

M 2007.11.29. 15:47:20

Anti, ez tényleg igazságtalan, mármint a kutyákkal! De hát ilyen az élet. Meglepődtem az első megszólításon, :) de aztán rájöttem, hogy nekem mondod. Pedig nekem is mondhattad volna, mert vannak, akik ezt mondják. (A "szegediek" és leszármazottaik, csak ugye Te nem közülük vagy.)

M 2007.11.29. 15:48:58

Margit, Vica, Skyppy, Blue, köszönöm!

Ircsike 2007.12.01. 05:26:05

Nagyon edes ez a cica....... jot nevettem az egyik cica neven "kutyatap" ...aranyos!

M 2007.12.01. 07:09:31

Ferenc fiam találmánya ez a név. A kutyák állandóan a szájukban hordozták ezt a macskát, amikor kicsi volt. Meg egyébként is olyan színe van, mint a kutyatápnak - Ferenc szerint.
süti beállítások módosítása