Jó lenne egy tördelő

Végigolvastam a kéziratot. Most elsőször egyben. Sajnos még a receptek nélkül, mert azt a munkát még nem fejeztem be, de igyekszem a héten azzal is. Bár a receptek végül is nem befolyásolják a szöveget. Most egy kicsit azért írtam le ide ezt, hogy motiváljon a „kimondott szó”. De azért nem fogom magam hajcsárolni. Nem vezet jóra, ha erőltetem a dolgokat. Erre volt példa mostanában. Valamiért lassabban készül ez az egész, mint terveztem. No, persze, volt „egy kis kitérő”, ami rendesen befékezett… . Kicsit gyakorlatlan is voltam ekkora szöveg kezelésében. (Ez így kb. 300.000 leütés.) Meg aztán soha nem érzem elég jónak. Mindig találok rajta javítani valót, és aztán megint.. De azt is tudom, hogy a tökéletességre csak törekedhetünk. Egyszer el kell engedni, és bevállalni, hogy ilyent tudtam írni 2007-ben. Azért mindet összevetve örülök, hogy eddig eljutottam. Most tördelőt kell keresnem. Ebbe is időt kell fektetni, mert nagyon drágán tördelnek, akiket eddig halottam. De ezzel a szöveggel nem lenne több néhány óra munkánál, ahogy én elgondolom. Ha lenne egy jó programom, nyilván én is meg tudnám csinálni. De azért amatőr munkát mégsem szeretnék. Egyszer majdnem tanultam egy kis könyvszerkesztést, de mivel nyilván csak engem érdekelt a téma az egész csoportban – a tanárt is beleértve – rendre elmaradtak az órák. Most meg itt állok, mint… Még eléggé ködben van a csúcs.

Szerző: empszi  2007.12.04. 17:24 15 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr225913618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tilly 2007.12.04. 18:16:12

a tördeléshez sanos nem tudok sokat:(, de jó olvasni, hogy elkészült, persze, hogy nem könnyű elengedni, de olyan jól TUDOD mit kell tenned:) hej! gratula!! mégiscsak a TE 300.000-ed:D

Vica 2007.12.04. 20:37:08

Kedves M! Van ismerősöm, aki vállal tördelést, profi sziten csinálja, az árban meg lehet vele egyezni. A többi tennivalóban is tudnak segíteni, esetleg a nyomdai munkálatokhoz is tudok adni címet, akivel felveheted a kapcsolatot.

Manólány 2007.12.05. 04:18:48

Megy ez neked , "kicsilány". Ügyes vagy. Lehet, hogy ebből sütünk- főzűnk jövőre?

Ircsike 2007.12.05. 05:16:38

Hajra azzal a tordelessel, nekem kell a konyv!:) Vidam, szep napot kivanok Neked!:)

M 2007.12.05. 06:42:40

Tilly: "TUDOD" - ez így hatásos volt. Szem előtt fogm tartani. :)

M 2007.12.05. 06:46:03

Vica, köszönöm. Ha gondolod, küldd a címet iwiw-en. Azért még itt Pécsett is keresgélek, mert bár könnyű a kommunikáció elektromos úton, azért én szeretek a szemébe is nézni annak, akinek fizetek. Persze van akkora összeg, melyért ettől eltekintek! :)

M 2007.12.05. 06:48:14

Manólány, akár még azt is..., de lehet, hogy más hasznosabb is lesz benne (remélem). Legyen szép napod! :)

M 2007.12.05. 06:52:45

Ircsike igyekszem! De azért jól jön a biztatás! :)

Lazac 2007.12.05. 10:51:55

M kedves! Remélem mielőbb sikerül a legjobb és árban legkedvezőbb tördelő szerkesztőt megtalálnod, és hamarosan olvashatjuk a könyved. Ölellek szeretettel

kiezem 2007.12.05. 11:41:30

M! Ha esetleg korrektor kellene, orommel vallalom! INGYEN is! :) orulok, h. visszatert alkotokedved IS! :)

M 2007.12.05. 12:00:03

Lazac, én is remélem, és viszontölelés! :)

M 2007.12.05. 13:16:57

Kiezem! Nagyon köszönöm a felajánlást. Ha korrektorságra nem is kérnélek (ezt az energiát a családom majd rám áldozza - aszonták :) ), de a szakmai véleményedre nagyon kíváncsi lennék. Más dolog szakdolgozatokat, faluújságot, pályázatokat, iskolai dokumentációt, de még TKM füzetecskét is írni, mint egy ilyen szöveget. Szeretném, ha minél szélesebb rétegnek hasznos lenne, és lehetőség szerint igényes is.

kiezem 2007.12.05. 22:44:06

M! Kuldd el, nyugodtan! "ELŐ"olvasom, es tesztelem, ormmel! Es megtisztelsz, ha rám mered bizni a "tesztolvaso" szerepet! :) ORULOK, tenyleg! INGYEN mondtam a korrektorsagot, es ugy is gondoltam! :)

M 2007.12.06. 10:17:02

Kiezem, ha már hiánytalan lesz a szöveg, akkor elküldöm. Mert azért teljesen együtt látni lenne érdemes. :)

kiezem 2007.12.06. 16:03:48

Rendben ! varom! :)
süti beállítások módosítása