Money, money, money…

Tisztára abnormális viszonyom van a pénzhez. Azt hiszem, eddigi életem során én még nemigen dolgoztam pénzért. Csináltam rengeteg mindent, aztán adtak érte valami „alamizsnát”. Ez a tanárság is leginkább csak valami költséges hobbi. Mert jótékonyan – szerény tiszteltdíjért - elajándékozod, azt az időd, amit mások pénzért adnak oda. Néhány éve sokmillió forintot nyertem pályázatokon az iskolának meg a falunak. Csak úgy, mert én vagyok a „róbertnéni”, no, meg a Csekonics báró, hogy mit nekem a pénz! Mint valami tizenkilencedik századi romantikus hülye. (Csak birtokaim, részvényeim, vagy mit tudom én mijeim nincsenek hozzá.) Mások pályázatírásból meggazdagodnak. De ezt most nem panasznak szánom, én döntöttem úgy, hogy pénzért nem írok pályázatot, ha más közöm nincs hozzá, mint a pénz, az úgy nem motivál. (Mondom, nem vagyok egészen khmmmm…) Aztán gyártottam egyesületi alapító okiratokat - ingyen. Egy jogász mennyit kér egyért, igaz nem vagyok jogász, de hát szegény falum lakói egyesületeket szerettek volna, és nem volt pénzük. Az alapító okirat legyártásához meg nem kell több, mint hogy jártas legyél az értő olvasásban meg a fogalmazásban. És ugye ezt a tanár néni tudja. Jó, most büszke vagyok rá, hogy kiemelten közhasznú egyesület-alapítást is képes voltam megcsinálni, de mire megyek vele. Ez a nagy önfeláldozás, meg „lámpás”-szerep mind szép is lenne, ha azok a dolgok, amiket meg én szeretnék, ha csak azért is, hogy megfelelő minőségű legyen, amit adni akarok, szóval, azok is ingyen lennének . Nos, itt valami komoly szemlélet- és lépésváltásra van szükség, kedves asszonyom!

Szerző: empszi  2007.12.05. 15:26 10 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr685913617

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

margit2 2007.12.05. 18:34:38

A jó pályázat íróknak pedig ezután egyre nagyobb lesz a becsülete!%lol%

Tilly 2007.12.05. 22:02:09

Kedves asszonyom,ha eljutott idáig, már ne feszitsen erőt azért, hogy a változást megakadályozza:) Egyben biztos vagyok, sosem lesz Önből igazi pénzhajhász, de az áldozati időknek vége , Ön értékes munkát végez, ezért meg is kapja a jutalmát:)

Ircsike 2007.12.06. 05:51:07

El tudom kepzelni mennyire szeretnek es tisztelnek Teged ott (IS!) ahol elsz. Szeretettel olellek es szurkolok a konyvednek!:)

Lazac 2007.12.06. 09:00:20

M drágám! Nem is néztem volna ki belőled mást. %lol% És az külön jó érzés, hogy kitettél engem képnek. Köszi %mrgreen%

M 2007.12.06. 10:04:38

Margit, szerintem is lett volna pénz a pályázatírós irányban, csak nem volt hozzá kedvem (Nagyobb pénzeknél túl durva az a világ, nem nekem való.) Azt hiszem, sokkal jobbat találtam ki. Legalább is ez most jobban tetszik. De majd meglátjuk... :)

M 2007.12.06. 10:06:58

Kedves Tilly, értem Önt. Önnek teljesen igaza van. Osztom az Ön álláspontját! :)

M 2007.12.06. 10:08:22

Ircsike, egy egész bejegyzést - jó hosszút - írtam a kommentedre! :)

M 2007.12.06. 10:09:12

Igen, Lazac, az aranyhal jó helyen van nálam!

skyppy 2007.12.06. 12:36:52

..az én ambicióim is ilyenek...a pénzhez való viszonyom...(a munkahelyit a másik bejegyzéshez)...amennyi van annyit használok...(azt maximálisan)...szivességből sokmindent megteszek én is,és bőven elég a siker ,a másik öröme...ehh lúzer vagyok...:-)))

Tilly 2007.12.06. 18:54:01

Sky ez nem lúzerség, anyagilag lehet, hogy nem éri meg pillanatnyilag, de ennek másik oldalon van hozadéka, és nem is kevés, amúgy előbb vagy utóbb be is érik... vagy mi:)
süti beállítások módosítása