Okosságok helyett

Már a vonaton ülnek a fiaim. Ilyenkor mindig szomorú vagyok, amikor elmennek, de hát ez az élet rendje. Tudom, hogy jó így nekik. Nekem is jó volt diáknak lennem egy másik városban. Jól esett az önálló élet. Valahogy akkor voltam a legszabadabb. Már felnőtt, de még nem akkora felelősséggel, mint később. Legalább is így éltem meg. Abban szeretném támogatni őket, hogy a legjobbat hozhassák ki magukból. Szülőként sem vagyunk tökéletesek, de ha mindig megtesszük a tőlünk telhetőt, a végeredmény biztosan jó lesz.

Délután meglátogatott Kati és Eszti. Örültem, hogy jöttek. De nem mondok erről többet, mert Eszti úgyis elolvassa (talán még Kati is :) ), aztán nehogy azt higgye, puncsolok. Annyit azért mégis mondok, hogy ha néha rám tör az a hangulat, hogy mit is keresek én ebben a faluban, akkor elég pl. rájuk gondolnom... Hoztak egy zsák diót. A mi diófánkon az idén még csak kétszáz szem termett. Így jól jön ez karácsony előtt. Köszönöm.

Mióta itthon vagyok, nyilvánvalóvá vált, hogy általában nem az időnk kevés, ahogy azt gondolni szoktuk, hanem az erőnk. Például mostanában időm lenne, mint most is, de mégis inkább majd legközelebb mondok okosságokat akár erről is.

Szerző: empszi  2007.12.09. 19:18 8 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr975913612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

margit2 2007.12.09. 20:23:26

Szerencsére az én fiaim "bejárósak" voltak, bár lehet így nekik fárasztóbb volt! %wink%

Lazac 2007.12.10. 03:50:44

Jó érzés az, ha szeretik az embert...és ha kétségeid támadnak arról, mit keresel ott, csak nézz ki az ablakon a kert vége felé...tudod, hogy ott a válasz. Ölellek

Ircsike 2007.12.10. 04:39:40

Varom az okossagokat is!:) Szep napot es szep hetet kivanok Neked!:)

skyppy 2007.12.10. 05:08:46

...:-)))...M...nálam az a kérdés szokott előjönni,hogy mit keresek még itt?....csak éppen nincs rá valasz.... ...volt nekem is dióm, a barátnőmnek adtam...:-))

Manólány 2007.12.10. 05:46:02

Dión már én is túl vagyok. A gyerek... Hát ma reggel indúl, de nem vonaton hanem kamionon. Viszi a barátnőjét is. Így már kettőjükért izgulok két hétig. Tervek szerint karácsonyra lesznek itthon. Legyen szép napod, erő meg majd csak lesz mindere.

marisom 2007.12.10. 06:17:52

Igen, nem könnyű a gyerekeket elengedni, de az élet ezt diktálja.. Legyen sok erőd, úgy is mondhatnám.. az erő legyen veled!

S (Antal) 2007.12.10. 16:14:29

Nem könnyű a gyerekeket elengedni, de meg lehet szokni. Egyébként is Gyöngyi már 100 %+ban elengedte, én még csak 40 % körül vagyok. Így könnyebb(!).

Molnár Eszter 2007.12.10. 20:25:35

Csatlakozom Lazachoz és én is ölelem Gyöngyi nénit! :) Jót derültem a ránk vonatkozó sorokon, jó volt olvasni, köszönöm! A gyerekeket pedig tényleg nem lehet könnyű elengedni, legalábbis anyukámnak biztos nem :), de ez nem is baj, szerintem. Jó éjszakát!
süti beállítások módosítása