Virágosabb kedvem van!

Reméltem, hogy nem tart soká a tegnapi köd. Ki szoktam én jönni a mocsárból. Ma már sokkal virágosabb a kedvem. Van is rá okom. Kitettem az i-re a pontot. Azaz, befejeztem a piszkozatot. Nem írok már bele többet. Lett, amilyen lett. Terveztem, hogy ki mindenkit kérdezek meg, hogy jó-e ez így. És majd megfogadom a tanácsokat, és milyen jó lesz. Olyan jót adok ki a kezemből, hogy ihaj. De nem! Ez most így marad. Lett, amilyen lett. Mert, ha itt most nem nyilvánítom késznek, akkor soha nem készül el. Tehát a tartalom KÉSZ! Befejeztem. Nem írom át, nem bővítem ki, nem szűkítem le. Ez van. Ilyent tudtam írni 2007-ben. Pont. The end, Fin, Kanyec i tak dalse…

Most jöhet a gépelési hibák és elírások javítása. No, ez sem kevés, viszont nem is én csinálom. Gyorsan írok, de nagyon hibásan. S ráadásul, nem is veszem észre, mert nem azt látom, amit leírtam, hanem azt, amit le szerettem volna írni. (Kicsit, de lehet, hogy nem is kicsit, diszlexiás vagyok. Csak ez azért nem olyan feltűnő(???), mert én még szótagolva tanultam olvasni.)

Na, aztán annak örömére, hogy kész a kézirat már a nyomdai előkészítésről is megállapodtam egy céggel. Nagyon jónak tűnnek a honlapjuk és az eddigi kommunikációnk nyomán. És ami még szuper, hogy akciójuk van kezdő könyvkiadóknak. Van árkedvezmény is, nem is kevés, mert összességében kb. 25-30 %-kal olcsóbban jövök ki velük, mint a többivel, akit találtam. Ezen felül van még az is, hogy a munkadíj felét két hónapos haladékkal lehet fizetni. Ez azért nagyszerű, mert addig csak eladok annyi könyvet, hogy megvan belőle a pénz. Szóval most lelkesedés van itt az egerági faluvégen.

Szerző: empszi  2007.12.18. 17:31 17 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr195913603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tilly 2007.12.18. 18:23:32

jobb is így, ha most hiper-szuper- tökéletes lenne, hogyan adnál ki első, második, harmadik... javított kiadást:)

M 2007.12.18. 18:30:40

Tilly, szuper vagy! :D

Vica 2007.12.18. 18:40:55

MűNagyszerű, hogy ígyhaladsz .-)) ezt itt direkt hagyom, hoyg lássad, én moilyen hibásan írok, amikor nmolvasok vissza. Na most képzeld el, hogy én a munkahelyen levélírással (reklamációs levelek megválaszolása) töltöm a napjaimat... Jujjjjjjjj. OK, ott a Word helyesírás-ellenőrzője, de minden hibát az sem szűr ki. Amúgy ha tollal írok, hibátlan a helyesírásom már közel 40 éve. Gondolod, hogy én is dislexiés lennék kicsit?? Mert csak nagy-nagy koncentrációval tudom javítani a saját írásomat, sőt a megválaszolt leveleket a szabályzattól eltérően lehetőleg csak másnap adom le, hogy "friss szemmel" ellenőrizhessem őket...

M 2007.12.18. 18:55:21

Vica, hát igen, a helyesírás-ellenőrzőre nem lelet (most látom, így írtam, de tényleg, egy véletlenpélda!) önmagában hagyatkozni. Olyanokat lehet elkövetni, hogy alapanyag helyett apaanyag (ez megtörtént velem), ilyen örül - őrül dolog már szót sem érdemel.

Lazac 2007.12.18. 19:15:08

Kívánok nagy sikert a könyvednek..és azt, hogy érjen meg még pár kiadást. %smile%

M 2007.12.18. 19:36:49

Köszönöm, Lazac. De azért még van jó néhány lépés odáig. Csak sokszor van mondanivalóm erről a folyamatról. :)

szonika 2007.12.18. 19:56:34

M, már kíváncsian várom a könyved! ;)

M 2007.12.18. 20:10:34

Szonika, én is várom már, hogy kész legyen, de van még ez-az odáig. :)

Blue Ocean 2007.12.18. 21:03:21

Legyen nagyon szép az estéd!:-)

Gabi 2007.12.18. 21:13:49

Miről írtál könyvet?

margit2 2007.12.18. 21:25:37

...igen,én is csak célzásokra emlékszem! Miről irtál? %wink%

klikk 2007.12.18. 23:50:01

Sok sikert! :-))))))))))))))

M 2007.12.19. 13:35:03

Gabi, Margit a mai bejegyzésben válaszotam. Klikk, köszönöm! :)

kiezem 2007.12.19. 14:38:58

M! A korrektori munkat atvallalom! MONDTAM, es komolyan is gondoltam! Hidd el, megbizhato, sasszemu korrektor vagyok! vagymi.... :)

M 2007.12.20. 08:15:36

Kiezem! Ez olyan nagylelkű ajánlat! És már valóban nem először mondod..., lehet hogy tényleg elfogadhatom... :) Írok iwiw-en, vagy emailt. Nagyon aranyos vagy. És köszönöm, tényleg.... Levél megy.

Dorozs 2007.12.21. 09:48:49

"Kanyec i tak dalse…" -- i tamu padovnoje :):) Egyébként érdekelne a könyv :)

kiezem 2007.12.22. 00:00:24

Dorozs! :) igazan ne vedd kákáncsomo-keresesnek, de nem "padoBn...."?????,, :)
süti beállítások módosítása