Elküldtem Kiezemnek az első teljes piszkozati példányt. Tehát ezzel útjára bocsátottam!
Jézus segíts!

Szerző: empszi  2007.12.28. 14:09 6 komment

Címkék: én könyvem

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr125913595

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

S (Antal) 2007.12.28. 20:24:00

HURRÁ, aza oroszul GURRÁ! Franciául nem tudom, az én párom csak oroszos. Ja, és kínaiul sem, meg nem olyan a billentyűzetem. Szóval örülök nekije. Van egy Jézus keresztnevű ismerősöm. Valószínű nem ő segít, hanem az a másik Jézus, a názereti. Ez olyan, mint a Petőfi Sándor barátom, aki a szomszéd faluban lakott és úgy öt éve halt meg. A TV-ben az egész falut azzal alázták, hogy keresték Petőfit, és elmiondták, melyik utcában lakik. Persze, hogy tudtak a költőről, de a kérdés volt rossz, mert az ottani Petőfi ugrott be mindenkinek. Szóval az a másik Jézus eddig is segített, nélküle nem is élnél. Én csak azt kívánom, hogy sokáig segítsen, és váljon valóra a terved!

kiezem 2007.12.28. 23:21:07

Jujdejo! :) Bar most tudtam meg, innen, h. mar nalam van! :) Megyek is azonnal a postaladam kulcsaert, nyitom ki minel hamarabb! :) M, figyelj csak! Nem vitted tulzasba, h. turelmet gyakoroljak! ;) Remelem, nem okoz (majd) ez a gyorsasag semmi pluszfaradtsagot nalad! akkor most szaladok a postamert! :) addig is puszi, mk:)

Ircsike 2007.12.29. 06:49:20

Draga M! Ha Jezusban is bizol es magadban is, ott mar baj nem lehet! Erzem, hogy a konyved sikeres lesz!:) Gyonyoru, pihenos napokat kivanok Neked szeretettel!:)

Tilly 2007.12.29. 09:10:22

szurkolok, bár nincs igazán miért, annyi ember várja már repesve...; menni fog, menni fog, menni fog:D

M 2007.12.29. 09:24:01

Blue! Viszontölelés! :) Anti, köszönöm! Kiezem! Lehet, hogy én nem gyakoroltam eléggé a türelmet, mert hamahama átfutottam rajta, hogy már küldhessem, hogy már hallhassam, hogy mit mondasz. S már most látom, hogy nagyon durva dolgok is benne maradtak. Pl hibás kiscím. Azt hiszem a 52. és a 64. oldalon egy majdnem tejesen megegyező. De erről majd e-mailben. (És azért is el kellett küldenem, mert megint rám tört az óriási kísértés, hogy átírjam, mert „ez így nem elég jó”. ) Ircsike! A próféta szóljon belőled! :) Tilly, ez komoly? (Noná, hogy azt akarom, hogy ilyeneket mondj…) :D

Lazac 2007.12.29. 14:17:04

Jézus segít neked M! Biztosan. %smile%
süti beállítások módosítása