2007-es leltár

A kórház óta nincs meg a 2007-es határidőnaplóm. (Igaz, azóta nem is volt rá szükségem.) De e nélkül is lesz, ami eszembe jut erről az évről. Nagyon durván kezdődött. Január elsején délelőtt meghalt apósom. De ahogy átvészeltük a januárt, azért javult a helyzet. Húsvétkor már tele voltam bizakodással. Az év első felében szorgalmasan jártam Bp-re. Gyűjtöttem a tudást és az anyagot a könyvemhez (pl. a nevkóban), s bonyolítottam a randikat (B.L., K.U., S. Gy.). Írtam a könyvem. Gyakoroltam a célkitűzést és a tervezést. Beléptem az Internet világába. Megnyitottam a blogomat, és. megnyitottam az M Clubot az iwiw-en is. Megkaptam az NLP Practitioner oklevelemet. Rájöttem, hogy micsoda lehetőségeket rejt a világháló. Megtaláltam azokat, akiktől ebben a műfajban tanulni tudok. Közben a bajai ház sorsát Mathiász Vendégházzá rendeztük. (Legyek őszinte? Rendeztem). Új ismerősökre, barátokra sőt (régi, de eddig sosem látott) rokonokra találtam. Voltak vendégeink, mentünk vendégségbe. Látogattam kórházban lévő barátaimat. Aztán fordult a kocka és engem látogattak a kórházban. Át- és túléltem olyan fizikai fájdalmakat, melyekről nem is gondoltam, hogy ilyen lehetséges. Elmentem a túlpart széléig, de még nem jött el az időm az átkelésre. Viszont örökre érvényét veszttette az a hangoztatott nézetem, miszerint: Nem képződött még az a vasérc a Föld méhében, melyből az az acél lesz, melyből azt a szikét készítik, amely engem megvághat. Mert képződött, készítették és megvágott. Viszont ennek kapcsán kiderült „ezaz”. (Bár ezt ezelőtt akkor mondtam, amikor annak idején a formaváltásomnak „drukkolók”, olyasmiket mondtak, hogy úgysem úszom majd meg plasztikai sebész nélkül. Nos, formaváltó plasztikai sebész ügyben most sem változott a véleményem). Azt is mondhatom, hogy történt velem annyi minden szeptember óta a négy fal között, mint előtte jártomban-keltemben. És a könyvem kézirata is elkészült, és van grafikus, és van tördelő, meg korrektor is van, és van egy készülő honlapom, és van Személyes Történetem is, bár az eddig is volt, de már figyelek is rá.

Szerző: empszi  2007.12.30. 15:24 12 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr285913592

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tilly 2007.12.30. 15:44:38

összehangolódva:) boldogabbat és nyugalmasat - vagy amit akartsz:)*ölel*

klikk 2007.12.30. 16:03:02

Nem írok leltárt. :-( De annak örülök, hogy a Tiéd vége végre jó! :-)

Manólány 2007.12.30. 16:44:15

Mikor kigyúlnak a fények, pajkos tündérek zenélnek. Huncut mosollyal rád kacsint, kicsi kendőből csillámport hint. Így adja át üzenetet: Boldog új évet kívánok Neked.

Lazac 2007.12.30. 17:09:16

Drága M! Tartalmas év van mögötted, mindenféle vonatkozásban. Kívánom, hogy az Új Esztendő hozzon neked és családodnak nyugalmat, békességet, boldogságot.

S (Antal) 2007.12.30. 20:49:58

Klassssz! Még a kórház is karmikusan (bocs) illik a sorba, hogy a végén teljes, értelmes, alkotó egész legyen! Gratulálok az évedhez! Ilyen folytatást, illetve a kórház nélküli dolgok folytatását kívánom! (Miért Mathiasz?)

skyppy 2007.12.31. 08:03:37

..Boldog Új Évet!.....:-)))

Ircsike 2007.12.31. 10:19:49

Mozgalmas eved volt, kaptal olyan dolgokat is, amikre nem vagytal. A kovetkezo biztosan szebb lesz. En ennek szurkolok! Faradtsagmentes, boldog, kacagos, oevbucsuztatot kivanok Neked!:) BUEK!

M 2007.12.31. 12:58:42

Köszönöm a jókívánságokat! Viszont kívánom!

M 2007.12.31. 13:03:01

Anti, azért Mathiász Vendégház, mert a Mathiász utcában van. Mathiász János, akiről az utcát elnevezték szőlőnemesítő volt, de ez ebből a szempontból lényegtelen. Azért ezt a nevet adtam, hogy a cím és a név erősítse egymást, és így könnyebben tudják megjegyezni. (Meg különben is M-mel kezdődik! :) )

S (Antal) 2007.12.31. 13:33:00

A Mathiasz János nevéhez nemcsak a szőlő, hanem egy életfelfogás is kapcsolódik. Azt hittem, valami ilyesmi, de csak Baja, Mathiasz utca.

M 2007.12.31. 14:19:57

Hát, igen. Csak. Mert erről az életfelfogás dologról nem is tudtam. De örömmel venném az információt.

margit2 2007.12.31. 17:16:37

Fordulatokban bővelkedő éved volt, kívánom, hogy az elkövetkező kevesebb megpróbáltatást tartogasson.%smile%
süti beállítások módosítása