Útra indítom

A nap másik jelnős lépése, hogy elhatároztam, megmutatom nektek a honlapomat. Még nem a széles nagyközönségnek árulom el, hogy van, csak annak, aki ezt olvassa. Már nyár óta készülök rá, hogy legyen. Aztán az ismert okok miatt, csak a novemberi szünetben kezdte le Misi létrehozni, és tanítgatni engem arra, hogy hogyan is kezeljem. Most a téli szünetben újból foglalkoztunk vele, átvettük a legfontosabb tudnivalókat, és gyakoroltam is egy kicsit. De úgyis csak az „éles” használat során fogok belejönni ebbe a dologba, ezért nem várok tovább. Nagyon örülnék neki, ha elmondanátok, hogy szerintetek, hogy lehetne ezt a legjobban csinálni. Vannak nagyon szép prospektus-honlapok. No, ez nem az. Nem is az volt a célom. Azt szeretném, ha ez a téma iránt érdeklődők igazi közösségi tere, tudásbázisa lenne egy idő után. No, lássuk! www.pszichowellness.hu (A linkeknéL: HONLAPOM)

Szerző: empszi  2008.01.02. 13:40 7 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr675913587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lazac 2008.01.02. 15:07:09

Nagyszerű, megnéztem, asszem regisztráltam is. %smile%

margit2 2008.01.02. 15:16:28

Nagyon egyetértek az első bekezdéssel: "Bártan vágjunk bele. Majd együtt felnövünk."...ezt tényleg csak így lehet csinálni!%smile%

kiezem 2008.01.02. 16:26:02

... es en is regisztraltam! :) ... es be is tettem mar a kedvencek koze! :) a versenylo-energiat pedig ossszedobjuk neked eros odakoncentralassal. Neked "csak" annyi a dolgod, h. pihend ki magad, es keszulj a holnapi gyerekzsivajos-oromkodos-feligsekomoly oraidra! :)

Tilly 2008.01.02. 23:43:19

privi megy:)

skyppy 2008.01.03. 05:03:41

..én is regisztráltam, és kedvencek közé kerültél,hogy könnyen odataláljak...:-))) ...éppen most határoztam el,hogy meg kell szabadulnom a súlykoloncoktól,és egyéb járulékos dolgoktól....keresem a terápiát...

M 2008.01.03. 18:51:09

Várlak benneteket ott is, ha tudtok, gyertek, s kritizáljatok, (ha mertek %mrgreen%) , hogy tanuljak belőle :D (Hogy kell ide áthúzott szöveget írni? )

Ircsike 2008.01.04. 05:39:29

Aha mar en is ott tolongok!:)
süti beállítások módosítása