Kicsit megkésve, de annál nagyobb szeretettel

Szóval számomra is becsengettek, elkezdődött a 2007/2008-as tanév. Féltem egy kicsit ettől a naptól, de hősiesen helytálltam. Azt hiszem, sok erőt adott, hogy azt láttam, őszintén örülnek nekem. Rengeteget változtak a gyereke ennyi idő alatt. (A kollégák nem annyit). Mikor hazajöttem, lefeküdtem aludni, így mostanra egy kicsit összeszedtem magam. Megírtam egy levelet, melyre már régen készültem. (Még egy titokzatos blogbejegyzés is született erről a tervemről – most megnéztem: november 27-én). Még meg kellene írnom a megrendelőt a tördelőnek. Ennyi fért ebbe a napomba. No, és persze a kommunikációs csatornáim menedzselése. Csak most valami akadozás van itt a blogolon.)

Szerző: empszi  2008.01.03. 19:15 9 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr515913586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vica 2008.01.03. 20:23:55

De örülök, hogy jól sikerült az első napod :-)) Pihenjél csak minél többet, ha teheted, a könyved megvár. Bár én is alig várom, hogy kapható legyen, majd ráállítom a könyvárusomat, akinél törzsvásárló vagyok :-))

Tilly 2008.01.03. 22:09:04

azért jó lehet azoknak a gyerekeknek...

kiezem 2008.01.03. 23:50:29

M! Sokat gondoltam rad ma, es erosen szurkoltam azert, h. menjen az elsonapaziskolaban! :) Pihenj -- lehetoseg szerint -- sokat, a tordelohoz barmikor at lehet kuldeni az anyagot! :) Talan nem maradt benne sok hiba! Ha pirossal huzza ala a masina, az nem mindig hibas am! :) Szep es hasznos holnapot, pihenos hetveget! :) olel, mk

Dorozs 2008.01.04. 03:51:37

BÚÉK, Isten hozott a fedélzeten és sok erőt türelmet kitartást a mindennapi verklihez :):)

Ircsike 2008.01.04. 05:40:47

Legyen szep, vidam es pihenteto a hetveged!:) Szeretettel olellek!

S (Antal) 2008.01.04. 15:22:17

Kívánság: leld örömöd a tanításban, de ne sokáig, jöjjön be helyette, amire vágysz!

tappancs 2008.01.04. 17:31:03

szia. az írokegyet-nél megnyomod a html nevű gombot, a felugró ablakban középen a >< közé illeszd be ezt: Tappancs munkát keres. Segíts neki te is. köszönöm

tappancs 2008.01.04. 17:35:27

ó, ez remek. szóval mégegyszer: szia. az írokegyet-nél megnyomod a html nevű gombot, a felugró ablakban középen a >< közé be kell írni két kacsacsőr közé ezt: ( tehát ezek közé a href="http://blogol.hu/comment.php?log=1334614" majd a záró kacsacsőr után azt a szöveget pl, hogy Tappancs munkát keres. Segíts te is, nem lesz hálátlan. és a legvégére zintén két kacsacsőr köözé ezt: /a

Assetisursike 2009.09.16. 21:15:17

Responding to an order tramadol online audience examine at a town hall at his presidential center in Atlanta, Carter said Tuesday that order maxaman Wilson's flood was also rooted in fears of a ebony president. "I reflect on it's order celebrex online based on racism," Carter buy soma said. "There is an inherent feeling mass multitudinous in this surroundings that an African-American should not be get Human Hormone president."
süti beállítások módosítása