Lánc

Az előbb, mikor beléptem a blogol.hu honlapjára - nagy örömmel fedeztem fel, hogy Csillagvihar újra írt. Nos, megyek hozzá, s látom, hogy ez egy segíteni akaró szándék. Nos, én is szívesen segítek, ha módomban áll. Azt kéne tudom, hogy belinkeljem ide azt az oldalt. Van egy ötletem, hogy hogyan kell csinálni, de arra az esetre, ha nem sikerül, idemásolom a címet.

http://szorosnyuszitappancs.blogol.hu/?perm=1334614

Ez is jobb mint a semmi. De remélem, már el is késtem a segíteniakarásommal, s mire ezt én kibonyolítom az egész akció jó véget érve lebonyolódik.

Próbálom, próbálom ezt a belinkelés dolgot megoldani, de még nem sikerült. Addig kimásolós módszer marad arra az esetre, ha valaki innen értesülne róla, hogy Tappancs segítséget kér, és úgy gondolja, megnézi tudna-e segíteni neki.

Szerző: empszi  2008.01.04. 17:45 1 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr385913584

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tappancs 2008.01.04. 18:37:53

köszönöm.
süti beállítások módosítása