A levelek napja

A mai nap legjelentősebb eseményként megírtam néhány levelet. Például arra a „titokzatos helye” a másodikat, ahova csütörtökön írtam az elsőt. Közben persze kaptam egy választ is.  A tördelőnek is írtam, s elküldtem a kéziratot. Szóval: ELKÜLDTEM A KÉZIRATOT! És válaszoltam egy nagyon aranyos meglepetés privire, és írtam egy másik kedves bologolvasómnak is, remélem, olvassa most ezt is. Ha őszinte akarok lenni, el kell ismernem, hogy nagyon elfáradtam az elmúlt két nap, s ez ma jött ki rajtam. Olyan érzésem van, mintha kőkemény edzéseken lettem volna. Pedig tegnap nem is bírtam végig állva. (Csütörtökön még igen.) És az év elején mindig szokásos torokfájás is elért természetesen. Éppen ezért, nagyon jó, hogy így kezdem a munkát, hogy most van két pihenőnap. No, de nem nyfikázok, mert mindent összevetve nagyon jól érzem magam. Most már a könyvem terjesztésén kellene törnöm a fejem. Azt mondtam nektek, hogy én adom ki. De hogy ez hogy jut el az olvasókhoz, azt nem tudom még kristálytisztán. Még nem érdeklődtem meg, hogy hogyan lehet bekerülni pl. az online könyváruházakba, vagy nagy könyvterjesztőkhöz, a könyvkatalógusba stb.. No, azt hiszem, ezen még fogok itt is problémázni. Most még gyakorlom a belinkelést is. Remélem, sikerül. Ha innen el lehet jutni a HONLAPOMRA , akkor sikerült.

(Szóval, ez nem sikerült, úgy értelmezi, mintha a www.pszichowellness.hu a blogol.hu-ból lenne megnyitható. No, minden nem sikerülhet.

HONLAPOMRA...

Szerző: empszi  2008.01.05. 18:44 7 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr545913582

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lazac 2008.01.06. 06:00:48

Jó ez az illusztráció az írásodhoz...a fenyőpáfrány levelei mindig lenyügöznek. Azért pihengessél is, szépen óvatosan kell visszarázódni a mindennapokba,,,nem véletlenül kerültél abba az állapotba, amiben voltál, a tested figyelmeztetett arra, h túlhajtod. Szóval csak langsam.....szép napot neked. %smile%

margit2 2008.01.06. 08:18:35

...én is csak azt mondhatom,hogy ne túl hevesen! A terjesztés az még nehéz feladat lesz!%wink%

Évi 2008.01.06. 10:58:18

M, teljesen egyetértek veled, annyira jó, hogy itt a hétvége. Kívánom, hogy jól bírd a jövő hetet! Azért pihenjél is még sokat, ne hajtsd túl magad. De tudod te ezt. Sok puszi, és hajrá a könyvedhez!!

S (Antal) 2008.01.06. 20:23:44

A páfránjyfenyő leveleiből teát főzök: egy marok szedertea, egy csipet gingko levél. Jó emlékezetkiesés ellen. De mit is akartam írni? Elfelejtettem... :):):)

Ircsike 2008.01.07. 06:05:39

Ha elsore nem sikerul, akkor majd legkozelebb. Tudom, hogy Te is az vagy, aki nem adja fel! Mert igy erdemes!:) Szep, betegsegmentes napot, hetet kivanok Neked!:) Szeretettel olellek!

skyppy 2008.01.07. 06:44:42

..jó reggelt..:-)))....

Dorozs 2008.01.09. 15:30:35

M: priviben leírtam, hogyan meg az a link dolog...
süti beállítások módosítása