Lazac vízesése és az én időm

Lazacnál találtam ma ezt a képet. Megfagyott vízesés a Mecsekben. Annyira megragadott, hogy el „kellett” hoznom. Mint a Képtelen történetem vége felé (november 1.) leírtam, különös kapcsolatba kerültem a Niagarával. És ennek kapcsán a vízesésekkel általában. Meg a patakokkal. (Azzal együtt, hogy a Niagarának csak igen távoli a kapcsolata a patakokkal, de ezt most nem bonyolítom tovább.)

Arra gondoltam, hogy ha eljön a tavasz, és felolvad ez a vízesés, akkor eljön az én időm is. És akkor, ha én is kívánhatok egyet Lazactól, azt kívánom majd, ha arra jár legközelebb, akkor csináljon egy képet a felébredt mecseki vízesésről is. Aztán azt a képet is beteszem ide, s elmesélem, hogy tényleg úgy volt-e, ahogy gondoltam az én időm eljövésével. :)

Szerző: empszi  2008.01.11. 18:30 6 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr25913577

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szonika 2008.01.11. 18:46:18

Melegmányi völgy?

Lazac 2008.01.11. 20:23:00

szonika! Nem tudom, nem én csináltam a képet, hanem a kedvenc főnököm...de megkérdem, hol van, és meglesz az a kép M. %smile%

2008.01.12. 08:52:51

gyakran én is ilyen jelképesen értelmezek mindent, mert folyton fürkészi az ember a titkokat, összefüggéseket :)

S (Antal) 2008.01.12. 13:14:27

Melegmánynak nézem és is, de ha nem az, írjátok meg, hol van még iljen a Mecsekben, sürgósen el kell mennem oda!

Lazac 2008.01.12. 19:18:26

Óbány és Kisújbánya között van a völgyben, Csepegő szikla a neve.

margit2 2008.01.12. 21:30:53

Nagyon szuper kép! %smile%
süti beállítások módosítása