Innen átléphetsz a honlapomra is

Büdös vagy nem büdös?

Abban a szellemben nőttem fel, s éltem számos évemet, hogy az öndicséret büdös. Most meg az van, hogy magamnak kéne magamról dicshimnuszokat zengenem, mert ha azt akarom, hogy szóra érdemesnek tartsák a könyvemet, akkor valami ilyesmiket kéne mondanom a lehetséges terjesztőimnek. Ezt még gyakorolnom kell. Valamit még át kellene alakítanom a fejemben, hogy ez menjen. Valamire másként kellene gondolnom. Mert ugyebár, hogy a legjobb, amit az adott pillanatban tudtam, az tény, mert ha tudtam volna jobbat, akkor jobbat írtam volna. Sőt, ha találtam volna a témában jobbat, akkor meg sem írtam volna. (Hoppá, hoppá! Alakul ez! :) ) Az is tény, ha nem beszélek róla, honnan tudhatnák meg az olvasók, hogy egyáltalán létezik. Nekem nincs annyi pénzem, hogy megfizessek másokat, hogy beszéljenek róla. Senki nem botránkozik meg rajta, hogy világcégek világsztárokkal milliókért hirdetik a termékeiket. Én meg itt csak szemlesütve pillogok. Ej, ej… :)

Szerző: empszi  2008.01.15. 15:47 14 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr345913572

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vica 2008.01.15. 17:24:04

Önmagumkról dicshimnuszt zengeni, hát igen, ez az egyik legnehezebb a mi kultúránkban szocializálódott ember számára. Pár éve, amikor munkanélküli voltam, részt vettem egy 2 hetes tréningen, ami a munkakeresést, az állásinterjúkon való részvételt, stb. oktatta. Ott is voltak ilyen gyakorlatok, és bizony, elég nehezen ment a legtöbbünknek. Van egy ismerősöm, aki az ifjú huszonéves kort az USA-ban töltötte. Na neki ez semmi nehézséget nem okoz. Amúgy van is mire "felvágnia", és érdekes megfigyelni, hogy végtelenül rendes embereket mennyire tud vele irritálni. Pedig amazok sem nevezhetők sikertelennek. Tudod mit? Próbálj úgy írni első körben a könyvedről, mintha valaki más alkotta volna meg. Aztán már csak a ragozást kell átalakítani :-))

skyppy 2008.01.15. 18:28:51

nem kell mást tenni, csak annyit mintha nekünk mondanád el miről is szól,miért is és kinek is írtad....de hát egyszer már meséltél nekünk...:-))))

kiezem 2008.01.16. 00:44:02

csak kerdezem, h. a latogatottsagi a statisztakad novekedett-e iwiwe-s ugykodesem ota? :)

Dorozs 2008.01.16. 02:26:12

M: nincs ebben semmi, a könyvedet el kell adni. Semi pejoratív nincs ebben amint azt is meg lehet szokni, hogy te magad irj róla elismerő szavakkal. Lehet ezt olyan szinten is csinálni mint a bulvársajtó ( és lehet finoman, árnyaltan, stílusosan... Amint hogy szinte mindent lehet jól is, rosszul is... Sok sikert!

Manólány 2008.01.16. 04:55:25

Egyetértek Dorozs-al. Sok fajta reklám van. Most neked az a cél, hogy eladd a könyved, hiszen azért írtad, hogy sokan olvassák. Ennek viszont kell egy kis hírverés. Ne félj. A könyv már kész. Jó. A többi is menni fog. Tudhatnád, hogy mindig az első lépés a nehéz. Sok sikert.

M 2008.01.16. 06:38:27

Kiezem, köszönöm, :) segített!!! :) Ez az iwiw-es nyomulásom is a fentiek része. Ez a toplista dolog is csak azért érdekel. Hah..., majd belejövök.

M 2008.01.16. 06:43:14

Vica, Skyppy. Dorozs, Manólány köszönöm a biztatást, meg kell szoknom ezt a reklámozás dolgot. Tudom, hogy e nélkül egyszerűen nem töltheti be a szöveg a hivatását, mert nem is tudja meg reklám nélkül akinek szól. Mégis olyan fura érezés, mintha valami helytelent cselekednék. De most még jó, hogy mennem kell, s nem nyafizatok erről tovább! :) :) :)

Lazac 2008.01.16. 08:24:04

M! Hát miért vannak a barátok? Mi is tudunk reklámozni neked:) Sőt, néhányunk referencia is lehet(ne)...és akkor már sokkal könnyebb. Az önpromó mindig nehéz, de majd segítünk..."egyedül félszárnyú angyalok vagyunk, csak akkor tudunk repülni, ha átöleljük egymást". %smile%

2008.01.16. 08:28:05

Lazac, tudtam, hogy számíthatok rád! :) Nagyon szép ez az idézet, és milyen igaz! Puszi! :)

2008.01.16. 08:29:01

No, ezt a fentit az iskolai gépről írtam, s ez nem ismer. Én voltam, M.

Lazac 2008.01.16. 08:42:13

Gondoltam mindjárt, hogy nem valaki más köszönte meg. %smile% Anyukám telefonszámát is megkaphatod. %wink% *ölel*

zolderdo 2008.01.16. 14:16:06

Szia! Mikor az iwiven megjelentél.én betettelek az ismerősök közzé,hogy majd olvasom a blogod folyamatosande annyi probléma vett körül bennünket,hogy el is felejtettem.Közben elkezdtem blogolni és elég régóta azon gondolkozom,hogy honnan olyan ismerős nekem a "kék pillangó".Ma aztán "beugrott" az agyamba:)Látom, azóta könyvet is irtál arról, amivel foglalkozol.Sok sikert a megjelenéshez és ahhoz,hogy minél több emberhez eljusson reklámozni is kell.

M 2008.01.16. 16:58:37

:D zolderdo! Ez nagyon jó!!!! :D Annyira örülök, hogy jöttél, hogy így "körbeérnek" a dolgok! Várlak máskor is!
süti beállítások módosítása