Ha idekattintasz, a honlapomra jutsz

Tüskék közt virágok

Ma bezzeg aludtam délután. Annyira pocsékul voltam, amire hazaértem, hogy azonnal le kellett feküdnöm. A szememet sem tudtam nyitva tartani, s hál’ Istennek, elaludtam perceken belül. Ettől ugyan jól elzsibbadt az agyam, elég kómás vagyok, de azért már jobb. Legalább levegőt kapok, és beszélni is tudok. Tényleg elég nagy mutatvány úgy tanítani, hogy fáj minden szó. (De még mindig jobb, ha a tokomban fájnak a szavak, mintha a szívemben fájának... No, lám, elég pihent lettem :) ) Most nagyon nem hiányzik ez a torokfájásos takonykór (no, de mikor hiányozna!), mert rengeteg tennivalóm lenne. ELKÜLDTE A TÖRDELŐ A BETÖRDELT SZÖVEGET!!! Nagyon örülök neki, és át kellene néznem, visszaküldenem kijavítva, hogy mehessen a nyomdába. Egyszeri visszaküldést kértem. Remélem, elég lesz. Keiezemnek hála rendesen átnézett szöveget adtam le, most azokat a dolgokat kell kijavítanom, melyek a tördeléssel kapcsolatosak. Kaptam ma egy nagyon érdekes, kedves levelet. (Annak a már máskor is említett levélváltásnak az újabb darabja.) Majd írok erről is „emberi nyelven" hamarosan. Meg még egy másikat, is aminek örültem. Ha most reggel hat lenne este hat helyett, akkor éppen el tudnám mindazt végezni amit, mára terveztem. Majd szépen lassan megtanulom, hogy holnap is nap lesz!

Szerző: empszi  2008.01.16. 18:03 8 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr635913571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lazac 2008.01.16. 18:43:08

Bizonyám..holnap is lesz meg holnapután is...a napok így peregnek általában. %wink% Jól tetted, h aludtál..kell a pihenés, nagyon is...még nem vagy elég erős. Ölellek

margit2 2008.01.16. 19:29:45

Egy jó alvás, sokszor többet ér mint egy marék gyógyszer!%smile%

kiezem 2008.01.16. 21:07:06

A pihenes mindig jolesik, foleg amikor szukseget erzi a szervezet(unk). ES nem kell siettetni az idot! Rohan az magatol is! :) ORULOK a tordelo munkajanak! Lathatom? vagy most mar "onjaro" a dolog? :) Vigyazz magadra! olel, kiezem :)

klikk 2008.01.17. 06:23:15

Szerinted meg tudjuk tanulni, hogy holnap is lesz nap?

Blue Ocean 2008.01.17. 14:09:20

Szép napod legyen!:-)

Tilly 2008.01.17. 21:28:11

nekem az a bajom, hogy holnap nem ez a nap lesz, hanem egy másik, ami néha jó, de néha nem:)

Manólány 2008.01.18. 06:38:08

Olvastalak Lazacnál. Teljesen egyetértek veled, fogyni csak a "fejünk" segítségével lehet. Fantasztikusan van megalkotva ez az emberi test. Ha nem figyelünk a belső hangjára, semmit sem érünk. Kíváncsian várom a könyvedet.

Dorozs 2008.01.20. 05:12:10

Igy van, holnap is nap lesz! :):) Ideje van a pihenásnek is :):) Jobbulást!
süti beállítások módosítása