Ha idekattintasz, a holnapomra jutsz

Gyík és töltött káposzta

Lehet, hogy a gyíkokról veszek példát. (Tegnap a Deszkáspap is a gyíkokról beszélt.) Ha kisüt a nap, én is átmelegszem egy kicsit, felengedek a fagyott tehetetlenségből, még az is lehet, hogy fürge leszek. Szükségem van az éltető Napra, hogy érjek valamit. Magamba kell gyűjtenem a Fényt, hogy világítani tudjak… Annyi minden van, ami érdekel, amit szeretnék megtudni, megtenni, megformálni, átadni. Hogy minden beleférjen, tényleg nem ártana egy kis fürgeség. De az meg a vidámsággal kezdődik (nálam), a vidámság meg néha apróságokból születik, mint például abból, hogy Szonika kommentje nyomán megnéztem Tisza Kata blogját. És mit látok ott, nem mást, mint idézeteket egy kedvenc könyvemből. Mireille Guiliano: A francia nők nem híznak címűből. Alakította a pszichowellnesses mondandómat ez a könyv, és nem kis részben meg is erősítette néhány gondolatomat. Épp most volt egy műsor a MTV2-n, melyet azért kezdtem nézni, mert Sanyi is szerepelt benne (a kínai írásról mondott néhány mondatot). Ebben a műsorban egy másik megszólaló, Nagy Bandó András is elmélkedett egy csöppet arról, hogy milyen az író ember viszonya az olvasmányélményeihez. Nekem kb. olyan, mint a töltött káposztához. Épülök belőle, de nem tudnám megmondani, éppen melyik sejtem melyik falatból lett. (No, eredetileg ez sem az én gondolatom volt, de most már az, beépült, mint a töltött káposzta :).)

Szerző: empszi  2008.01.21. 18:05 7 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr185913569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lazac 2008.01.21. 18:32:55

Nagyon szeretem a gyíkokat, mindig elbűvölnek...és a TK az egyik kedvencem...szóval jó idejárni M. :)

S (Antal) 2008.01.21. 19:29:06

:):):) Én leginkább disznóhúsból szeretem a töltöttkápot, bár a gyíkhús sem gyíkból van. :):):) Legutoljára a Jakab hegyen láttam ilyen zóld gyíkot, volt vagy félméteres.

Blue Ocean 2008.01.21. 20:20:00

Szép estét!:-)

margit2 2008.01.21. 21:23:06

Szerintem hamarosan jön Klikk, a töltöttkáposzta ide csalogatja! %wink%

Tilly 2008.01.21. 23:11:43

ez jó! ha fényből és töltöttkáposztából lesz Valami, mondjuk egy könyv, nekünk:)

skyppy 2008.01.22. 04:45:51

..M nagyon jó ez a töltöttkáposztás hasonlat...:-))).....én is mindig úgy képzeltem-hiszem,hogy a fény ad energiát nekem,mint egy napelemnek....talán ezért is vagyok a téli időszakban többször rosszkedvű...

marisom 2008.01.22. 06:05:16

fényre nagy szükségünk van,, imádom ha süt a nap, télbe a kevés napsütés olyan depisé tesz, ahogy kisüt akármilyen hideg van akkor is kidugom az orrom.. Kellemes napot!
süti beállítások módosítása