Emlék-erőforrás

Itt ülök a gép előtt. Mögöttem be van kapcsolva a tévé, egy vetélkedő szereplői mutatkoznak be éppen. Az egyik versenyző elmondja, hogy az az álma, hogy egyszer utazzon a Transzszibéria Expresszen, mert azon a nyolc nap vonatúton sok mindent végiggondolhat az ember… Hát ebben teljesen igaza van. Ezt tanúsíthatom. Én ugyanis végigmentem ezen az úton. Igaz elmúlt húsz éve, de megtettem. S való igaz, nagyon nagy élmény volt. Pekingbe utaztam, s mindig is mondtam, hogy legalább akkora élmény volt az út, mint maga a cél. Hihetetlen hatással volt rám az az érzés, hogy átmegyünk ekkora téren. Azt éltem át, hogy megszűnik a távolság. Mostanában ritkán gondolok már erre az útra. De tudom, hogy nélküle nem lennék ugyanaz. Lehet, hogy nagyobb becsben kéne tartanom ezt az emléket? Jó, hát akkor most begyűjtöm az erőforrásaim sorába. És igen, valóban, nem is véletlen ez sem, hogy ez most jött elő, mert az az út sem volt kevésbé meredek vállalkozás, mint ez, amin most elindultam, és az sikerült…

Szerző: empszi  2008.01.29. 20:46 14 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr995913564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szonika 2008.01.29. 21:51:30

Apukámnak is az az egyik álma, hogy utazzon a Transszibériai Expresszen (végig :-) ). (ez egy teljesen fölösleges hozzászólás, de ide kellett írjam :-) )

Döm deux döm 2008.01.29. 22:05:20

Kedvem lett egy legalább 8 napos vonatozáshoz. Azért nem tudom, de ha érdekes és közvetlen emberkék lennének az utastársaim, lehet, hogy nem maradna olyan sok időm gondolkozni. Mondjuk én eddig mindig hajóbn gondolkodtam.

Blue Ocean 2008.01.29. 23:25:22

Jó éjt!:-)

Dorozs 2008.01.30. 03:32:25

Ez is sikerülni fog :)

Manólány 2008.01.30. 04:41:52

Már elindultál az úton, lassan célba is érsz.

skyppy 2008.01.30. 04:44:54

..nekem csak Kijev volt egyszer az uticél,életem első hálókocsis utazása...nagyon élveztem....nekem is tetszene egy ilyen hosszú vonat út....van min elmélkednem....:-))))

margit2 2008.01.30. 05:53:56

Kisértetiesen egyformán számítózunk. Nekem is előttem a gép, mögöttem a TV. Sajnos ezen a vasúton én még nem utaztam.%smile%

Ircsike 2008.01.30. 06:20:52

Nyolc nap vonaton........ nekem valoszinuleg sok lenne........ De utazni szeretek!:) Legyen vidam es szep a napod!:)

marisom 2008.01.30. 06:20:53

tőlem oldalra van a tv.. Én is vonatoznék, végig mennék azon az uton. Kellemes napot!

2008.01.30. 07:58:58

én nem szeretek semmilyen járművel utazni, mert a testemnek hihetetlen kényelmetlen, bezártság, a dolgok megvalósításához viszont hihetetlen türelmem van, kisérletezek, gyakorlok, tanulok, tanulok és megint tanulok, és ezek az "utak" már élvezetesek :)

Anya2 2008.01.30. 09:14:49

Soha semmi nem véletlen...én épp ezért szeretnék annyira Camino-t járni...de még nem érkezett el az időm...nem adom fel, egyszer úgyis végigmegyek azon az úton. %smile%

Lazac 2008.01.30. 09:16:01

Bocsi M! Az előbb bentmaradt az egyik "álnevem" %lol%

Ilona 2008.01.31. 00:17:51

Köszönöm az ötletet, elemi erövel jött belölem most újra ez a vágy, hogy utazzak vonaton és ezt senki nem érti meg a környezetemben. És egyszer végighajózni a Dunán.
süti beállítások módosítása