Füves-gazos-virágos

Olyan füves-gazos-virágos napom volt. Délelőtt túlreagáltam az iskolában egyes kollégák érzéketlen viselkedését. Lehet, hogy nem volt annyira brutális, csak én éltem meg annak. A sírásig felhergeltem magam. Még jó, hogy nagyon korán haza tudtam jönni. De talán ez a mai eset csak az utolsó (?) csepp volt a pohárban, és hosszú évek fájdalma szaladt össze bennem. Azóta is „majdnem fáj” a fejem. Pedig ettől eltekintve jó nap volt. Sikerült régóta halogatott dolgokat megcsinálnom, s ennek nagyon örülök. S talán erre kellene inkább koncentrálnom. Mert azon már úgysem segíthetek, hogy évekig engedtem magamból hülyét csinálni. Nyilván arra a tapasztalatra is szükségem van, meg arra, hogy szép lassan megengedjem magamnak, hogy megértsem, hogy mi minden részese is voltam, s lezárjam ezeket a dolgokat. Ez már a múlt. Csak a tanulságai fontosak. Érzelmek nélkül…

Szerző: empszi  2008.01.30. 18:38 7 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr765913563

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2008.01.30. 21:52:11

szegénykém, remélem most már túl vagy! fő a tanulság...

Blue Ocean 2008.01.30. 22:05:11

Jó éjt!:-)

skyppy 2008.01.31. 04:33:45

...M, nagyon ismerős ez nekem..sajnos...én még ott tartok,hogy van tanulság és vannak érzelmek...az egyik előhozza másikat...mikor -hogy....

Ircsike 2008.01.31. 06:38:09

Egy munkahelyen annyi kulonbozo ember van. Akadnak rendesek, erzoszivuek, de sajnos akadnak olyanok is, akik kemenyen belegyalogolnak a kollega lelkivilagaba. En most csak szurkolni tudok Neked, hogy lepj at a dolgokon, helyezd eloterbe a szep, kellemes dolgokat, vigyazz a lelkedre! Legyen szep, nyugodt es vidam a hetveged! Szeretettel olellek!

margit2 2008.01.31. 21:04:38

A lényeget szerintem Ircsike megírta... Szerintem se vedd a szívedre a mai kellemetlen perceket. Nem érdemli meg az aki bántott, hogy Téged ezért szomorúnak lásson! %wink%

Lazac 2008.02.01. 06:27:20

Jééé...én ide írtam tegnap...%eek% biztosan ez is elszállt amikor éppen megint karbantartott a blogol %evil% Szép napot és hétvégét M, és ne idegeskedj lécci.....

Dorozs 2008.02.01. 12:21:07

Kellemes hétvégét... GOndoktól, idegeskesdéstől, kapkodástól (azaz: iskolától :)) mentes szép hétvégét! :)
süti beállítások módosítása